Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisverslag Noordvietnam, van Ha Long naar Sa Pa - Forum Wereldfietser

Reisverslag Noordvietnam, van Ha Long naar Sa Pa

Momenteel ben ik voor mijn werk een tijde uitgezonden naar Vietnam. De komende twee weken wordt hier het Chinese nieuw jaar gevierd, wat betekent dat ik twee weken vakantie heb :D

De komende twee weken zal ik gebruiken om vanuit mijn woonplaats Ha Long naar de in de bergen gelegen toeristische trekpleister Sa Pa te fietsen.

Ik vertrek morgen en ben te volgen op:


https://fromhalongtosapa.blogspot.com
Mooie plek om te fietsen. Veel plezier en ik ben benieuwd naar je verslag :)
Ben benieuwd naar je verslag. Afgelopen maand fietste ik na 23 jaar weer eens in Vietnam. Het landweggetje tussen Saigon en Hanoi bleek niet verrassend een vierbaans racebaan geworden en in een week hebben we in plaats van vele duizenden fietsen slechts een enkeling op de fiets gezien, alsof er op fietsen inmiddels draconische boetes staan. Maar aan de andere kant konden we dankzij de moderne navigatie en digitale kaarten allerlei kleine weggetjes met glad asfalt vinden waarvan je vroeger het bestaan onmogelijk kon kennen (waren in 1994 waarschijnlijk hoogstens ruwe onverharde paden).
Peter,

Wij vertrekken eind volgende week naar Vietnam om van Saigon naar Hanoi te fietsen, heb je nog leuke tips.
Wat mogen we zeker niet missen. We hebben het plan groten deels via de Ho CHI Minh Highway te fietsen.

Gerry
Hi Gerry,

Hebben jullie een blog ? Het traject Hanoi - Saigon staat bij mij voor 2019 op de agenda,

Grtz

Gerrit
Hoi Gerrit,

Nee we houden geen blog bij maar we zijn wel te volgen via strava.
Onder de naam Gerry van Es.

Groetjes Gerry