Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hotel in Almaty (Kazachstan) gezocht - Forum Wereldfietser

Hotel in Almaty (Kazachstan) gezocht

Hallo beste mensen,
wij zoeken hints, tips en adviezen voor een hotel in Almaty.

We komen met het vliegtuig rond middernacht aan in Almaty en zouden alvast een hotel willen boeken voor de eerste (en laatste nacht) van onze vakantie.
Liefst een hotel wat ons met onze fietsen nog in de doos zou kunnen ophalen, zodat we onze fietsen niet midden in de nacht weer fietsklaar hoeven maken en meteen in het donker naar een hotel moeten fietsen.
Verder is het dan wel makkelijk als we onze fietsdozen dan daar kunnen achterlaten zodat we de laatste nacht daar weer kunnen overnachten en onze fietsen weer in de dozen kunnen inpakken voor men ons weer naar de luchthaven brengt.

Het zou ons helpen als iemand hier al ervaring heeft met een hotel wat deze service biedt.
Alvast dank voor eventuele tips.
Hoi,

Geen hotel, maar wel een hostel: http://hostel-loco.almaty-hotel.com/nl/

Geen idee ook of ze jullie kunnen ophalen met een busje, maar volgens mij kan je het altijd wel vragen.
Voor mij hebben ze een taxi geregeld die mijn fiets ook mee kon nemen (nuja, dat was ook niet moeilijk, hij kan heel klein ingepakt worden). Vermoedelijk kunnen ze voor jullie ook wel eens rondhoren?

Het zijn heel vriendelijke mensen en ik heb er goede herinneringen aan. Ze hebben ook twee-persoonskamers.

Succes ermee!
Kelly
Hey Kelly,
dankjewel.

Een taxi is natuurlijk ook prima, ook al hebben we twee fietsen.
Dat is tot nu altijd nog gelukt op plekken waar we dat probeerden (bijvoorbeeld Madagascar en Malawi).

En vragen staat inderdaad vrij natuurlijk.

Dat hostel ziet er best luxe uit.
We zullen het zeker in de lijst zetten.

Overigens: je bent voor ons geloof ik een interessante vraagbaak, vorig jaar met Japan ook al!