Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisverslag Tadzjikistan | Een brug te ver - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Reisverslag Tadzjikistan | Een brug te ver

Jeroen heeft op FB laten weten dat alles OK is met hem.
De topicstarter zit overigens inmiddels in Kirgizie goddank!
hendrikjan schreef:
zo 29 jul, 2018 21:06
TS lijkt op 26/7 al in Kyrgystan te zijn. https://www.bestemmingonbekend.nl/kyrgy ... #more-3321
Klopt, ik ben ruim een maand in Tadzjikistan geweest, maar nu al weer bijna 2 weken in Kyrgystan.
Metje schreef:
zo 29 jul, 2018 22:32
De topicstarter zit overigens inmiddels in Kirgizie goddank!
Bedankt voor de zorgen Mette
PeterVanRijn schreef:
zo 29 jul, 2018 21:49
Jeroen heeft op FB laten weten dat alles OK is met hem.
Ook op dit forum maar even een teken van leven. Niet altijd even makkelijk om ruimschoots te internetten, aangezien de dekking nogal wisselend is
Shadow schreef:
zo 29 jul, 2018 19:27
Ik lees het net en moest gelijk hier aan denken :cry:
Hoop dat alles goed met deze wereldreiziger is, maar toch zijn er een aantal medelanders niet meer bij ons dus :|
Met deze wereldreiziger is alles prima. Verschrikkelijk nieuws voor elke reiziger en fietser, maar een incident als dit moet niet de opinie over een heel land veranderen.
kathy78 schreef:
zo 29 jul, 2018 20:03
Net op Ad gelezen en gelijk hierheen. Vreselijk. Zo op alle fotos te zien normaal overzichtelijke wegen of inslaapgevalken of erger. Brr ga zelf bijna op fietsvakantie
Laat je niet gek maken door een incident. Gekken zijn overal en helaas kun je er niets tegen doen. Mijn beeld is dat het overgrote deel van de mensen, waar dan ook ter wereld, het beste met je voorheeft. Hoe verschrikkelijk dit nieuws ook is, de kans dat je iets naars over komt is vele malen kleiner dan dat je met open armen, met alle warmte en gastvrijheid wordt ontvangen.
Gotmyselfabikefriday schreef:
zo 29 jul, 2018 19:46
Ik kwam het nieuwsartikel net op facebook tegen. Meteen hierheen gevlucht. Hopelijk is alles goed met de topicstarter.
Met deze fietser is alles goed. Bij mijn meest recente facebook bericht heb ik mijn gedachten over dit nare incident beschreven.

https://www.facebook.com/jeroen.kleiberg.nl