Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisverslag Tadzjikistan | Een brug te ver - Forum Wereldfietser

Reisverslag Tadzjikistan | Een brug te ver

Ik ben een solo fietsreis aan het maken naar een nog onbekende bestemming. Inmiddels ben ik al weer ruim een maand in het geweldige Tadzjikistan. Dit is mijn tweede reisverslag.

https://www.bestemmingonbekend.nl/tadzj ... ug-te-ver/
Prachtige foto's.

Geniet ze verder.

Jan
Dank voor het delen - wat een prachtige beelden!
Goh nog maar een paar jaar geleden dat wij er waren, maar als ik naar je foto's kijk, is het haast onwerkelijk dat wij er ook hebben gefietst. Geniet ze!
Mooi geschreven. En heel herkenbaar. :)
Bedankt voor het delen en fijne schrijfstijl ook :D. Geniet ervan!
Weer een prachtig verslag Jeroen, bedankt!
Hilver schreef:
za 14 jul, 2018 12:09
Prachtige foto's.

Geniet ze verder.

Jan
Bedankt voor het compliment en genieten doe ik zeker
Dorenda schreef:
zo 15 jul, 2018 11:34
Mooi geschreven. En heel herkenbaar. :)
Bedankt voor dit leuke compliment :-)
Rico schreef:
zo 15 jul, 2018 19:28
Bedankt voor het delen en fijne schrijfstijl ook :D. Geniet ervan!
Een compliment als dit steek ik mooi in mijn zak. Goede motivatie om verder te schrijven
Metje schreef:
ma 16 jul, 2018 09:51
Weer een prachtig verslag Jeroen, bedankt!
Jouw complimenten zijn zeer waardevol voor mij
[Verwijderd]
Ik lees het net en moest gelijk hier aan denken :cry:
Hoop dat alles goed met deze wereldreiziger is, maar toch zijn er een aantal medelanders niet meer bij ons dus :|
Dat is toch wel bizar zeg. Laten we dit goed volgen en kijken wat er precies is gebeurd. Een 'ongeluk' waarbij in een klap vier fietsers overlijden lijkt me stug - er lijkt dan tenminste sprake van opzet.

(Ik wilde al een bericht plaatsen met vragen over Tadzjikistan (en Kirgizie) ivm de fietsvakantie in 2019, maar wacht nog even af...)
...

Groet,
Tom.
Ik kwam het nieuwsartikel net op facebook tegen. Meteen hierheen gevlucht. Hopelijk is alles goed met de topicstarter.
Op de foto van het artikel van de NOS ligt een Santos fiets op de weg, dat betekent niet veel goeds...
Net op Ad gelezen en gelijk hierheen. Vreselijk. Zo op alle fotos te zien normaal overzichtelijke wegen of inslaapgevalken of erger. Brr ga zelf bijna op fietsvakantie
[verwijderd]
Net op het nieuws werd gesproken van vier doden, waaronder één nederlander... :-(
Verder alles nog geheel onduidelijk.
TS lijkt op 26/7 al in Kyrgystan te zijn. https://www.bestemmingonbekend.nl/kyrgy ... #more-3321