Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kirgizië | Wegen zonder auto's - Forum Wereldfietser

Kirgizië | Wegen zonder auto's

Dagenlang heb ik gefietst door verlaten gebieden, over wegen zonder auto's in het zuiden en oosten van Kirgizië. Dit is mijn verhaal.

https://www.bestemmingonbekend.nl/kyrgy ... nder-autos
Tip: om via de zoekfunctie gemakkelijker gevonden te worden, kun je misschien beter de Nederlandse naam Kirgizië in de topictitel gebruiken ipv het Engelse Kyrgystan.
Weer een mooi verslag met foto's om bij weg te dromen. En een realistisch verhaal, waarin ook de duistere kanten van het gebied en de mensen belicht worden. Ik kijk uit naar het vervolg.
keesswart schreef:
di 14 aug, 2018 10:30
Weer een mooi verslag met foto's om bij weg te dromen. En een realistisch verhaal, waarin ook de duistere kanten van het gebied en de mensen belicht worden. Ik kijk uit naar het vervolg.
+1
Ik ga Jeroen's verslagen en beelden zeker gebruiken bij de keuze voor Tjad en/of Kyrg in 2019. Dank voor het (blijven) delen, ook via Instagram.
peter de rijk schreef:
di 14 aug, 2018 10:07
Tip: om via de zoekfunctie gemakkelijker gevonden te worden, kun je misschien beter de Nederlandse naam Kirgizië in de topictitel gebruiken ipv het Engelse Kyrgystan.
Bedankt voor de tip. Ik heb het direct aangepast
keesswart schreef:
di 14 aug, 2018 10:30
Weer een mooi verslag met foto's om bij weg te dromen. En een realistisch verhaal, waarin ook de duistere kanten van het gebied en de mensen belicht worden. Ik kijk uit naar het vervolg.
Dank je wel voor het mooie compliment. Fijn om te horen dat er wordt weggedroomd bij mijn verslagen en foto's
willem.m schreef:
di 14 aug, 2018 10:36
Ik ga Jeroen's verslagen en beelden zeker gebruiken bij de keuze voor Tjad en/of Kyrg in 2019. Dank voor het (blijven) delen, ook via Instagram.
Leuk om te horen. Ik hoor graag als je meer info wilt.
jeroenkl schreef:
di 14 aug, 2018 20:04
willem.m schreef:
di 14 aug, 2018 10:36
Ik ga Jeroen's verslagen en beelden zeker gebruiken bij de keuze voor Tjad en/of Kyrg in 2019. Dank voor het (blijven) delen, ook via Instagram.
Leuk om te horen. Ik hoor graag als je meer info wilt.
Ga ik doen zodra je Kyrgizie uit bent!

Wel maak ik me ernstig zorgen: je maakt erg mooie foto's en komt op allerlei plekken waar ik ook graag naartoe zou willen (van de grote wegen af). Er valt straks niets meer te ontdekken... :shock:

Nee geintje - ga zo door met je mooie indrukken!
willem.m schreef:
di 14 aug, 2018 21:12
Wel maak ik me ernstig zorgen: je maakt erg mooie foto's en komt op allerlei plekken waar ik ook graag naartoe zou willen (van de grote wegen af). Er valt straks niets meer te ontdekken... :shock:

Nee geintje - ga zo door met je mooie indrukken!
Jij zult vast dingen zien die ik niet zie :-)