Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ho(s)tel tip gezocht Ulaanbaatar (Mongolië) - Forum Wereldfietser

ho(s)tel tip gezocht Ulaanbaatar (Mongolië)

Hallo beste mensen,
wij zoeken hints, tips en adviezen voor een hostel/hotel in Ulaanbaatar.

We zijn onze komende vakantie aan het plannen en boeken altijd graag alvast een overnachting voor de eerste (en laatste nacht) van onze vakantie.
Liefst een hostel/hotel wat ons met onze fietsen nog in de doos zou kunnen ophalen.
Verder is het dan wel makkelijk als we onze fietsdozen dan daar kunnen achterlaten zodat we de laatste nacht daar weer kunnen overnachten en onze fietsen weer in de dozen kunnen inpakken voor men ons weer naar de luchthaven brengt.

Het zou ons helpen als iemand hier al ervaring heeft met een hostel/hotel wat deze service biedt.
Alvast dank voor eventuele tips.
Hallo, wij logeerden in Danista.
We waren daar zeer tevreden over.
We sliepen in een zeer nette en grote dormitory. Er zijn ook gewone kamers. Er was plaats voor onze fietsen.
Niet duur, goed gelegen.

Sabien
Ulan Bator Danista Nomads Hostel www.danistanomadstour.com kamer nummer 1 op de eerste etage. Rekent in 2013 20 dolar voor een twee persoons kamer plus douche. Regelt ook transfer van vliegveld.
http://wiki.vakantiefietser.be/index.ph ... goli%C3%AB
Ik zat in 2017 in het Kaiser Hotel. Ze spreken Engels en ze hebben voor mij keurig een taxi geregeld naar het vliegveld. Ophalen moet ook kunnen lijkt mij. Ze hebben een ruime garage om dozen neer te zetten.
Address: Teeverchidiin St, Ulaanbaatar 14210, Mongolia
Phone:+976 11 31 5424
Dank voor deze reacties alvast.
Danista hadden we al gezien in de wili inderdaad, maar het was niet duidelijk van wanneer dat was.
Met reacties over bezoeken van kortgeleden ben je zekerder dat het nog steeds zo is.

Nogmaals: dank!