Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie zit waar in India / Nepal dd 19-10-07 tm 31-12-2007 - Forum Wereldfietser

Wie zit waar in India / Nepal dd 19-10-07 tm 31-12-2007

Hallo iedereen.

Wij zijn Erik en Tjeerd en fietsen naar Indonesie. De komende twee / drie maanden zitten wij in India / Nepal. Wie is er in de buurt?

Voor actuele info zie onderstaande link. Je kan mailen via deze of onze site.

Groetjes Tjeerd en Erik.
Dag Erik en Tjeerd,

wij zitten nog in Vietnam en willen pas over 5 maanden in India of Nepal fietsen.

Maar we zijn zeer benieuwd welke route jullie rijden....


Feetzgreetz,

Bjorn en Even

Hoi, ik ben net in Amritsar aangekomen. Via Bikaner met een weekje ofzo tussendoor Delhi fiets ik naar het zuiden. Ben hier zeker tot 6 maart 2008.
groet,
Bernadette

Ik ben al 2,5 maand in India, nu onderweg naar Bangalore via de oostkust, half november 10 daagjes Vipassana meditatie, dan naar Kerala, kerst in Goa, O&N in Bombay en dan weer terug naar Delhi om visums voor Pakistan en Iran te regelen... Zeker tot half februari in India.

Hoi Erik en Tjeerd,
Ik zit nu nog in Tibet maar over anderhalve week hoop ik in Kathmandu te zijn. Daar neem ik even vakantie en fiets dan naar India. FF afspreken? Ik drink graag (single malt) whisky maar dan zonder cola :-)

Fiets de wereld,
Marc

Hoi Erik en Tjeerd,

Ik zit op dit moment in Haridwar. Volgende week ben ik waarschijnlijk in Nepal en daar wil ik 1 of 2 weken gaan wandelen in de bergen. Begin december wil ik weer terug zijn in India, via Rajastan naar het zuiden. Mijn visum loopt tot 17 april 2008. Dan zal ik weer in Nepal moeten zijn.

Dus ik denk dat ik redelijk in de buurt ben. Je kunt me mailen wbt@wilbertgatochfietsen.nl (De planning van India die op mijn website www.wilbertgatochfietsen.nl staat is niet meer juist.)

Groet Wilbert

we zitten nog een week of twee in India, dan zo snel mogelijk hier vandaan richting Nepal (voor een maand waarschijnlijk, maar niets is zeker in het leven) en daarna Thailand... Zal blij zijn als we India achter ons kunnen laten. Van alle landen tot nu toe (20) staat dit op nummer 20...
Dus bezint eer ge begint :wink:

Groetjes uit Agra,
Sonya en Aaldrik
16439 km
nieuwe update op de site!

Hi Sonali,

Ik zit nu in zonnig en warm (20C) Kathmandu en maak de komende maand Nepal onveilig. Eerst naar Bandipur en dan via de Serai naar India. Het is hier heeeelijk warm en ze hebben hier asfalt, bananenbomen en apen :shock: , stukken beter dan die ijswindige wasboord vrieskist (-20 's nachts op 5000m) daarboven in Tibet.

Het verkeer in India is gestoord maar dat is het elders in de wereld (Iran, Turkije, China, Nepal) ook en een ongeluk zit in een klein hoekje helaas :-( In ieder geval beterschap! Is het ongeluk de enige rede dat India tegenvalt?

Waar heb ik dat filmje over het verkeer India ook al weer, ahja, hier:
http://www.youtube.com/watch?v=RjrEQaG5 ... hp?paged=3

Fiets de wereld,
Whisky

hoi Whisky,

geen ongeluk, gewoon pech die beknelde zenuw...
en nee, dat is zeker geen reden om India te verlaten, die beslissing hadden we al eerder genomen, dit land valt gewoon erg tegen (behalve het eten dan, wij zijn vegetariers en het is hier net iets beter dan in Centraal Azie. :(

Ikzelf zou het verkeer elders in de wereld niet willen vergelijken met India... Geef mij maar Istanbul in spitsuur, Tehran net na het weekend of Napels op vrijdagmiddag. Geen enkel probleem, maar India... :evil:

Als Sonya een beetje opknapt zien we elkaar misschien nog onderweg...

Groetjes,
Aaldrik (en Sonya natuurlijk)