Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 12 taaie wereldfietsers in het Land van de glimlach - Forum Wereldfietser

12 taaie wereldfietsers in het Land van de glimlach

Morgen, zondag 28 oktober, vlieg ik naar Thailand. Voor mij bepaald niet de eerste keer, maar in Bangkok ga ik met René met de nachttrein naar Chiang Mai. Daar halen wij Nel, Anita, Yvette H., Lauran, Hetty, Harm, Ingeborg, Hein, Tonnie en Hennieta op van het vliegveld en gaan we lekker met 12 wereldfietsers drie weken fietsen in Thailand. De regen is voorbij en we gaan ervan genieten!!!!
Op 21 november vliegt een fietsend elftal terug naar Nederland. Ik blijf dan nog even in Het land der glimlach en fiets door via Laos naar Cambodja.

Blijf op de hoogte. Jullie krijgen regelmatig bericht van de 12 taaie wereldfietsers in het Land de glimlach.

Sawasdie maak maak en aloi maak maak,



Pi Bert

Hoi Bert,

doe de groeten aan René en de rest. Veel plezier toegewenst.

Groetjes,
Frank

Hoi Bert,

Jij, en de rest natuurlijk ook, veel plezier toegewenst.

Passen jullie op voor de dames met schoenmaat 43? :)

Ik heb begrepen dat je met een missie bent: proberen dode slangen te reanimeren. Ben blij dat ik effe uit de buurt ben.

Ik heb nog een vraag voor je. Deze Thaise schorpioen (gefotografeerd bij de Mekong)
Afbeelding
is dit een exemplaar dat zich dood houdt en zich verstopt heeft in het asfalt om vanuit deze hinderlaag fietsers te bespringen?

Bert, Nel, Anita, Yvette H., Lauran, Hetty, Harm, Ingeborg, Hein, Tonnie en Hennieta: Thailand is een ideaal fietsland, rustige weggetjes, lieve mensen die je niet proberen af te zetten, lekker, gezond en hygiënisch eten, prima goedkope guesthouses, goede wegen, lekker weer, geen last van honden. Wat wil je nog meer. Heel veel plezier, we kijken uit naar de emailberichten,

jim

Hoi Thailandfietsers,
Heel erg veel plezier!!! Geniet ervan en hoor de verhalen graag tijdens de wintertocht. Jammer dat mijn vakantiedagen op zijn :? Eric.

Heel veel plezier allemaal!!!

Blanche

ha wereldfietsers, succes en heel veel plezier met jullie trip!

Ben zelf aan het fietsen van bangkok naar china, zit inmiddels in noord laos. Vandaag een loodzware etappe achter de rug, 88km over een aantal zware colls.
Zit nu te wachten op mn rijst en noodlesoup dat wordt weer smullen :)

groetjes,
Gertjan

ps bert, als thailand het land van de glimlach is dan is laos toch wel zeker het land van de lach, dat geldt zeker voor alle kinderen langs de weg in de bergdorpjes. Het aantal sabadies is inmiddels opgelopen tot 1367.

Hoi thuisblijvers,

Zit hier met Rene gezellig in een internetcafe. Hij heeft echt vriendjes in de kofferkelder van Schiphol. Op zijn fietsdoos hadden ze een boodschap geschreven.
We hebben al een heel end fietsen beleefd: een rondje op het parkeerterrein van het hotel om te checken of de fietsen de lucht hebben overleefd. De test bleek geslaagd. Niet ver van het hotel staat een leuke fiets voor Nel. Op 20 november zetten we Nel op die fiets. Die foto van Nel die zien jullie dan wel.

Hi alle Thailand gangers,

Vanuit het sombere bewolkte Nederland wens ik jullie allen een zeer geslaagde tijd en ik kijk uit naar de verhalen!!!!!!!

Groet, Rena :wink:
De gevreesde Doi Sethup boven Chiang Mai ligt boos te grommen boven de Roos van het noorden. Deze berg is bepaald geen klein kuitenbijtertje, maar toch heeft een groepje van taaie wereldfietsers deze reus met gemak bedwongen. De berg begon nog harder te schudden, toen naar buiten kwam dat een dame van 71 lentes als derde boven kwam. Bravo Nel!!!!!!
Nel kwam echt van achteren langzamerhand als een speer op stoom en was als een diesel niet meer te suiten.
bert sitters schreef:De gevreesde Doi Sethup boven Chiang Mai ligt boos te grommen boven de Roos van het noorden. Deze berg is bepaald geen klein kuitenbijtertje, maar toch heeft een groepje van taaie wereldfietsers deze reus met gemak bedwongen. De berg begon nog harder te schudden, toen naar buiten kwam dat een dame van 71 lentes als derde boven kwam. Bravo Nel!!!!!!
Nel kwam echt van achteren langzamerhand als een speer op stoom en was als een diesel niet meer te suiten.
Wauw Nel, dat is meteen al een goede start, proficiat! Ik hoop dat het op de Doi Suthep niet al te druk was met verkeer, ik kan me herinneren dat er nogal wat dagjesmensen met de auto omhoog gingen, maar misschien viel het nu mee.
Chiang Mai: heerlijk stadje, super-relaxed, en toch alles voorhanden. Geniet ervan!
jim

Ha die Thailand gangers!

Van mijn collega die een Thaise dame heeft begreep ik dat jullie Thais nieuwjaar meemaken! Helemaal super lijkt me!

Doe de groeten aan handige Harm.

John.

Heel veel succes en plezier gewenst met jullie fietstocht in het prachtige Thailand. Geniet er van en breng maar heel veel foto's mee! (en souveniertjes).
Groetjes vanuit het koude België van een verweesd achterblijvertje.

Leen
Hoera,

Rene van der Lubben is jarig vandaag. Op z'n wereldfietsers gevierd ( zie de beelden van het afgelopen nazomer-weekend). De eerste echte fietsdag verliep prima. Harm vermaakt zich uitstekend met de locals.
Groeten uit Lamphung.
:D :) :o :lol: :P :D :P
van harte René !!! Geniet van je verblijf daar met al die andere gezellige gasten! En neem er 1 van mij.
Groetjes Fokko

Lang zal onze brommert leven!!!!!!!!!
Hee Ree geniet er maar lekker van!!!!!!!

Blanche


Afbeelding

Van Harte Rene !!

(Helaas heeft het forum geen feest icoontjes ... anders had je taart van me gehad)

Thai nieuwjaar is 13 april. Waarschijnlijk bedoelt hij Loy Krathong op 24 november. Verlichte bootjes op de rivier en zo.

Bert, denk dat het welkomstcomité nabij Pak Chom niet gaat lukken, tenminste geen nederlands/engelstalige uitvoering. Mochten jullie daar wel enthousiast begroet worden door een vrij stevige dame van pakweg een jaar of 28 dan is het de zus van. Spreekt helaas vrijwel geen woord over de grens.
Gisteren hebben ze al weer 2 fietsreizigers gespot op de route.

Hoe is het met de kater van René?

johntelleman schreef:Van mijn collega die een Thaise dame heeft begreep ik dat jullie Thais nieuwjaar meemaken! Helemaal super lijkt me!
John.
Zomaar even laten weten dat er in Zwijndrecht (belgie) ook heel hard mee gevolgd wordt en dat we heel hard aan jullie denken. xxx anneke

Dag bompa Hein en alle Thailandfietsers,
Wij hier in Zwijndrecht wensen jullie heel veel fietsgenot. Hopelijk is het niet te vermoeiend. Geniet er maar van. Wij denken veel aan jullie allen hoor. groetjes aan iedereen en een fantastische reis.
Mama Maria, kinderen en kleinkinderen uit het verre Belgie