Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Karakoram Highway - Forum Wereldfietser

Karakoram Highway

Ik zoek ervaringen van mensen die dit jaar of vorig jaar de Karakoram Highway hebben gefietst. Heb de Loney Planet van de KKH, het verslag van Kees Lucassen en verder mensen gesproken over fietsen in Pakistan in het algemeen.
Maar nu gaat het me om recente ervaringen op de Highway en ook wel hoe het er nu in Pakistan voorstaat. Gevaarlijk of niet, is de grensovergang naar China te doen?
Wil volgend jaar daar gaan fietsen.
Hoor graag! Sowieso tips welkom,
groeten
Nicky
Dit is misschien interessant voor u :
http://www.oppad.nl/u_op_reizen_infokkh.htm
Hoi Nicky,

we hebben hem gefietst in 1999. Ondanks de heftige schermutselingen aan de grens met India (en daardoor toe ook erg weinig toeristen) was de route toen volledig open en konden wij tussen Sost en Tashgurkan probleemloos kamperen. Voor mij en Annette, de mooiste route die we ooit gedaan hebben. Heen (vroeg juni) genoten we rondom van het uitzicht; terug 2 weken later zat alles al in de wolken; let hier op bij het kiezen van de fietsperiode: mei-juni en september schijnen optimaal te zijn waar het gaat om helder weer.

Ivo
www.pbase.com/ivdongen/karakoram