Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Boek: Fietsen op het dak van de wereld - Forum Wereldfietser

Boek: Fietsen op het dak van de wereld

Hallo,
Ben je geïnteresseerd in het volledige verhaal van de reis per fiets door de Himalaya, door Tibet naar Nepal, dan kan ik je het boek aanraden dat ik naar aanleiding van die reis heb geschreven.
FIETSEN OP HET DAK VAN DE WERELD is de titel.
260blz met 80 illustraties beschrijven alle feiten en gebeurtenissen vanaf de voorbereiding, de aankoop van de fiets ter plaatse en zo'n 1000km op de pedalen door de Himalaya.
Laat gerust een bericht achter...

Groeten,
Guy

Beste Guy,

Wat kost het boek? Waar is het te koop? Wat is het ISBN? Geef je ook dialezingen?

Het boek heeft geen ISBN omdat ik het project zelf niet commercieel zie. Dat is meer het werk van een uitgever (maar die hebben het werk al maanden in beraad...)
Ondertussen heb ik het boek zelf uitgegeven en wil ik het vooral verdelen onder de echt geïnteresseerden. Ik vraag 15 Euro voor een exemplaar plus verzendkosten.
En diavoorstellingen... nog niet echt mee bezig maar ik was wel al twee keer gastspreker in een Talenacademie in Spanje. Maar ik wil het overwegen.
Groeten,
Guy

gvancraybex@hotmail.com