Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Left Luggage Fes airport? - Forum Wereldfietser

Left Luggage Fes airport?

We hebben een last minute naar Fez geboekt. Dat wordt onze 11-e keer Marokko 8) ! Weet iemand of je op Fez airport je bagage (onze fietsdozen) kunt stallen? Iets anders in de buurt is natuurlijk ook mooi. Het liefste rijden we nl. gelijk weg richting het zuiden de Midden Atlas in. p.s We zijn al op de hoogte van de campings ten zuiden van Fez.
Er is al 180 keer :shock: gekeken naar deze vraag maar helaas had nog niemand een antwoord. Is dan echt niemand ooit op Fes gevlogen?
Hallo Blanche,

Helaas, ik ben wel in Fes geweest, maar niet op het vliegveld. Wat ik wel heb gedaan : een mail met jouw vraag gestuurd naar de luchthavenbeheerder

http://www.onda.ma/ONDA/An/AccueilAn.htm

Dat was zaterdag. En of er ooit antwoord komt .....

Groeten van fietsbob.
Das lief!
Heb je het in het engels of frans gedaan?
Ben benieuwd of er wordt geantwoord. 8)
Mijn vraag heb ik ingetikt in zo'n heel klein veld van een reactieformulier, de tekst heb ik niet meer. Waarschijnlijk in het engels, maar dat weet ik niet zeker. De kans dat er antwoord komt is vrij klein, ik zou je reis niet uitstellen :)
Nou uitstellen is niet aan de orde hoor.
We denken er nu over om heen met de dozen te vliegen en ook onze speciale zelfgemaakte fietstassen mee te nemen. Daar vliegen we dan mee terug. Deze zijn iets makkelijker te vervoeren naar de eerste slaapplaats 30 km verderop. Ook zijn we nog druk aan het mailen over transfers. Zodra ik meer info heb deel ik de adressen hier.
He Blanche waarom neem je geen fietshoezen, dan heb je dit probleem niet.
Je kan ze heel klein opvouwen zijn heel licht en makkelijk mee tenemen, wel verpak ik de kwetsbare delen zoals het vesnellingsapparaat nog in bobbeltjesfoli