Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Marokko - Forum Wereldfietser

rondje Marokko

Hoi

wij (2pers.) gaan in september door Marokko fietsen, startend in Marrakech en met een verblijfsduur van 5 weken.
Graag zouden we de (anti)-Atlas ingaan, leuke dorpjes bezoeken en.. als het even kan een frisse duik nemen :-). Geheel zelf voorzienend, ook staan we zeker open voor een leuk verblijfje tussendoor..
Misschien dat er hier iemand is die een leuke route weet.. of suggesties van wat je zeker moet zien!
..of wat absoluut niet

merci alvast

Vincent
Vincent,

Goede keus! Mooi land! Onze kenner vwb Marokko zit op dit moment op de fiets in jawel... Marokko!

Maar jullie vertrekken pas in september zie ik, dus genoeg tijd om Blanche nog om informatie te vragen.

Wij hebben er zelf ook gefietst, is ons goed bevallen.

Hier wat verhaaltjes en hier de foto's.
De route die Sander en ik gefietst hebben (voor een verhaal: zie laatste tijdschrift) vond ik ook erg leuk. We zijn wegens de relatief korte tijd wel begonnen in Zagora en hebben een boog gemaakt via Tissemoumine, Alnif, Toudra-vallei, via een pas, Dades-vallei. Dat was ca. 8 dagen ofzo, en je komt dan door zowel (steen)woestijn als over 2800m heen.
Erg veel onverhard, en zelfs een aantal stukken asfalt die we gehad hebben waren volgens mij nog te vermijden.
ik wacht op Blanche..;-)

Robertjan, ik zal morgen eens naar de stad gaan kijken of dat blad hier te vinden is (antwerpen).. vrees er een beetje voor, trouwens ik kom oorspronkelijk ook uit 't krabbegat !
website tijdschrift De Wereldfietser schreef:Er zijn helaas geen verkooppunten van het tijdschrift De Vakantiefietser in België