Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Yes I am, cycling to Cape Town - Forum Wereldfietser

Yes I am, cycling to Cape Town

127 berichten
Onder dit kopje ga ik de komende maanden mijn avonturen plaatsen van mijn fietsreis van Rockanje naar Kaapstad, van 19 augustus tot eind juni volgend jaar
Het wordt wederom geschreven in ( bad ) english :wink: omdat ik familie en vrienden heb die geen nederlands kunnen lezen.

De route loopt, ehh, fietst via belgie, frankrijk, spanje, marokko, mauritanie, mali, burkina faso, togo ( ? ), benin, niger, nigeria, cameroon, gabon, congo, D.R. congo, zambia, botswana en zuid afrika.

I hope you will enjoy, I know I will :D :) :o :lol: :P :wink: :D
Hee Lars, we dachten dat je al weg was.
Goede reis en geniet ervan!!!!!

Douwe en Blanche
dat wordt weer genieten van de stories :lol:
Hoi Lars,

Een hele goede en mooie tocht toegewenst. Kijk nu al uit naar je avonturen.

Groetjes,
Annita
Ha Lars,

Ik hoop van harte dat je een goede en gezonde reis hebt.

Zie je volgend jaar wel weer.

Mario

Wanneer maak je nou eens een web site? :roll:
Mooie reis Lars! Die route had ik terug willen nemen. Maar ja, dan moet je wel daar eerst komen natuurlijk.. :oops: :roll:
Een hele fijne reis!!!

Heb je nog een plekje voor je kat kunnen vinden?
11 maanden! das best doortrappen,

Veel plezier Lars :wink:
lars de wit schreef:Onder dit kopje ga ik de komende maanden mijn avonturen plaatsen van mijn fietsreis van Rockanje naar Kaapstad, van 19 augustus tot eind juni volgend jaar
Het wordt wederom geschreven in ( bad ) english :wink: omdat ik familie en vrienden heb die geen nederlands kunnen lezen.
Hallo Lars,
Ik wens je een bijzonder goede reis.
Wel jammer dat er best wel wat mensen, waaronder ik, zijn die het niet volhouden om ( bad ) english te lezen, Dus ik hoor naderhand wel hoe het geweest is :D
Leon
Hoi Lars,

succes met je nieuwe avontuur, goede reis!

Groetjes,
Frank
Leon schreef:
lars de wit schreef:Onder dit kopje ga ik de komende maanden mijn avonturen plaatsen van mijn fietsreis van Rockanje naar Kaapstad, van 19 augustus tot eind juni volgend jaar
Het wordt wederom geschreven in ( bad ) english :wink: omdat ik familie en vrienden heb die geen nederlands kunnen lezen.
Hallo Lars,
Ik wens je een bijzonder goede reis.
Wel jammer dat er best wel wat mensen, waaronder ik, zijn die het niet volhouden om ( bad ) english te lezen, Dus ik hoor naderhand wel hoe het geweest is :D
Leon
Hoi Lars,
Goede en veilige reis toegewenst. Heb je je vuvuzela al ingepakt? :) Anders mag je die van mij wel "lenen". :) Zelf vind ik het heel plezierig om je verhalen in "bad english" te lezen. Ik beleef daar heel veel plezier aan. Dus blijf je berichten sturen.

Groeten,

Rutger
Goede reis.

Geldt er overigens geen negatief reisadvies voor Mauritanië?
Hey Lars,

Succes met deze mooie reis. Het zou gaaf zijn als je echt alles kunt fietsen, er zitten toch wel uitdagingen tussen.
Goodonya!!

Wiel zijn rond en wat rond is moet rollen.

Veel plezier!! en blijven schrijven ik lees het met veel lol.
Peter Rodenburg schreef:Goede reis.

Geldt er overigens geen negatief reisadvies voor Mauritanië?
Bedoel je dit, aangezien fietsen door Mauritanië essentiële is als je naar de Kaapstad wil fietsen is er niks aan de hand 8)

In Mauritanië/Mali zijn er in de laatste jaren een stuk of 12(buitenlands) mensen ontvoerd, voornaamlijk in het grensstreek van Algerije (op de 3 spaanse mensen na dan).

Afrika blijft spannend, voor sommige mensen is Afrika hiermee afgesloten, en voor andere onder ons is het "the final frontier". (shane cycles africa D- 600 :wink: )
Hey Lars,

Goede reis.
En ik kijk uit naar je verhalen ondanks jou en mijn bad englisch.

Gr.
Betty
Hoi Lars,

Negatief reisadvies over Mauretanie? Duurt nog wel even voordat je er bent. Je bent oud en wijs genoeg om de berichten in de gaten te houden.

Rutger
Lars, lars, lars, wat doe je me aan!
Ons hier achter latend grimmassend van jaloezie en in de wetenschap dat jij die reis alleen maakt zonder dat we de hitte, de stof, het afzien, de blijdschap, het verdriet, de emotie mee kunnen maken.
Wat rest ons dan niets anders dan je heeeeel veel succes toe te wensen. We leven met je mee en hebben respect voor je doorzettingsvermogen.

oh ja, succes in Mauritanie :lol:

Groet,
Marco en Lisette
Lars-Mannetje!!

Geweldig :-)
Ik volg je uiteraard ook weer.
Ik zit ondertussen nog steeds In Australie... en dat terwijl we rond dezelfde tijd vertrokken!
Maar zit voorlopig even vast.... werk.
(heel leuk werk, daar niet van maar toch... )
In elk geval genoeg tijd om jou eens in de gaten te houden :-)

Veel plezier!
kus
Mirjam
Hallo,

Morgen is het zover, nog 1 nachtje slapen ...

Ik dank jullie hartelijk voor de leuke, lieve berichtjes.
Al ben ik ver weg aan het fietsen, toch ben ik niet alleen en reizen jullie hoop ik met net zoveel plezier met me mee.

Groetjes Lars