Additionally, paste this code immediately after the opening tag: hotel in Marrakech? - Forum Wereldfietser

hotel in Marrakech?

Hallo, eind december vliegen we naar Marrakech! We komen 's avonds rond 20u aan en zouden er een paar dagen willen blijven vooraleer we gaan fietsen. Daarom zou ik op voorhand een hotelletje willen reserveren. Kent er iemand een sympathiek adres?
Alvast bedankt!!!
afgelopen winter op de camping van Marakech gestaan. Erg mooie camping aan de rand van de stad (met heerlijk zwembad en restaurantje). Rustig. Ze verhuren er ook kamers. Als je niet de hectiek van Marakech-stad wil is dit misschien iets
Dé camping van Marrakech? Er zijn er meer, dus misschien even de naam vermelden.
Ik was op Le Relais de Marrakech en die is wel groot en tamelijk druk. Hier zijn ook een soort hutten. Fietsen naar het centrum is goed te doen (ca. 10 km).
floere schreef:Hallo, eind december vliegen we naar Marrakech! We komen 's avonds rond 20u aan en zouden er een paar dagen willen blijven vooraleer we gaan fietsen. Daarom zou ik op voorhand een hotelletje willen reserveren. Kent er iemand een sympathiek adres?
Alvast bedankt!!!
Wij hebben vorig jaar in Marokko gefietst en hebben een paar dagen in hotel Fouceault doorgebracht (marakesh)
Schitterd ouderwets ,zeer centraal gelegen en toch rustig. Grote kamers

succes Dirk
dankjewel alvast voor de snelle reacties!
ben nu even weg voor 3 weken zonder internet, voor 't geval er weer vragen komen over waar ik zit... :lol: