Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsfilmpje Madagascar - Forum Wereldfietser

Fietsfilmpje Madagascar

In september 2010 hebben we het zuiden van Madagascar verkend. Vanaf Antananarivo zijn we naar Toliara gefietst en onderweg hebben we zij-uitstapjes gemaakt naar Morondava en Manakara. Klik op het filmpje om naar de echte video te gaan.

Afbeelding
Eeeeeeeeeeeerg mooi, bedankt voor het maken.

Martin
Het is een heel erg leuke en herkenbare video geworden.
Ik heb heimwee!

Jullie hebben volgens mij op sommige dagen een flinke fietsafstand afgelegd. Was dat niet erg zwaar?
Prachtig.
Dank jullie wel dat we met jullie mogen meedelen in deze schitterende reis.
Inderdaad een heel fraaie film. Mooie muziek er ook bij. Een kacheltje om je aan te warmen in deze koude tijd.
Prachtig!

Gee
Mooi film, vooral een mooi eind, komt me bekend voor 8)

Wel handig met z'n tweeën, je hoefd niet terug te fietsen voor de camera :lol:
Bedankt, erg leuk edit werk.

In één woord: SUPER!
@Allen hierboven. Bedankt voor de complimenten. Leuk dat jullie het filmpje mooi vinden :D

@Hans van Lent. Onze gemiddelde dagafstand was 100 km met een max van 139 km. Dat valt nog wel mee volgens mij. Het is wel lastig dat het zo vroeg donker is, en dan ook echt donker.
Mooie film Dennis, dat heb je weer goed gedaan!
Erg leuk om naar te kijken en een indruk te krijgen van zo'n land.
Weet je trouwens hoe een inwoner van Madagaskar wordt genoemd? Het is geen Madagask, Madagaskariaan of Madagaskarees maar een Malagassiër.
@Ellen Dank je. We doen altijd ons best om een beeld te scheppen van een land zoals wij het hebben ervaren.

@Vincent In Madagascar wordt een blanke/buitenlander/toerist Vazaha genoemd. Als we op de markt liepen en we hoorden kinderen tegen elkaar "Vazaha" fluisteren dan fluisterden wij "Malagasy" tegen elkaar waar de kinderen dan erg om moesten lachen.
vincent schol schreef:Weet je trouwens hoe een inwoner van Madagaskar wordt genoemd? Het is geen Madagask, Madagaskariaan of Madagaskarees maar een Malagassiër.
En meervoud Malagassi
Hallo Dennis & Marijcke,

prachtige film weer, bedankt.

groetjes,
Frank
Vanavond om 20:40 is er een documentaire over de natuur op Madagascar:
http://programmas.canvas.be/category/madagascar-bbc/.