Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsers bestolen in West Afrika - Forum Wereldfietser

fietsers bestolen in West Afrika

Soms loopt het echt goed fout!
Twee Engelse fietsers zijn in West Afrika bestolen van zowat alles behalve hun fietsen. Bewonderenswaardig hoe zij ondanks alles positief blijven!

http://musiccycles.wordpress.com/2011/0 ... s-burgled/
Gee schreef:Soms loopt het echt goed fout!
Misschien ligt het aan mij, maar in het rijtje van rampspoed wat je kunt overkomen (al of niet op reis) staat bij mij bestolen worden beslist niet bovenaan....

En in ieder geval hebben ze de fietsen nog en zou je ook kunnen stellen dat het nog meevalt....

Groeten
Eric
"But, we cannot change the fact that we have experienced a financial loss and of course the impact this has had on how safe we feel."

Ik ben een keer of 6 beroofd (2x met geweld), heb 2x zonder al mijn spullen gestaan, incl geld, paspoort enz, 1x door beroving en 1x omdat mijn rugzak een ravijn in storte. Het gevoel dat je niets meer hebt dan de kleding die je aan hebt is heel naar. Spullen hoe weinig ook geven je een gevoel van veiligheid. Ineens ben je afhankelijk van de goedheid van anderen.

Je kan je er best overheen zetten er komen altijd (lieve) oplossingen en er zijn altijd wel ergere dingen maar "goed fout" is het wel voor mij. Sneu voor ze!