Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Van Dakar naar Accra, nov - 2011 - jan 2012 - Forum Wereldfietser

Van Dakar naar Accra, nov - 2011 - jan 2012

Goedendag allemaal,

vanaf 18 november fiets ik in een groep georganiseerd van Dakar naar Accra, 5500 kilometer door Senegal, Mali, Bourkina Faso, Benin, Togo en tenslotte Ghana. Het gaat met ongeveer 100 kilometer per dag. Ruim twee derde zal asfalt zijn, van wisselende kwaliteit en de rest dirt roads. Ik ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen die in West Afrika gefietst hebben. De tocht wordt georganiseerd door een organisatie uit Roermond (ik ben niet zeker of ik hier de naam mag noemen). Vooral ervaringen uit Togo en benin ben ik in geinteresseerd, daar lees je weinig over.
Ik fiets met een tien jaar oude Villiger Cabonga, ongeveerd, met Schwalbe Marathon banden.

vriendelijke groet,

Michiel Visser
Hoi Michiel,

Ik ben in 2006/2007 naar Accra gefietst. Mijn reisverslag staat op mijn website ww.wilbertgatochfietsen.nl.
Ik ben niet in Togo of Benin geweest, maar wel in Senegal, Gambia, Burkina Faso, Mali en Ghana.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je me altijd een mailtje sturen via de website.

Groet Wilbert
Hallo wilbert

ik heb je reis gevolgt. Hoe gaat het met je werk je alweer?

Mario