Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Video | Plage Blanche, fietsen door het marokkaanse zand - Forum Wereldfietser

Video | Plage Blanche, fietsen door het marokkaanse zand

Plage Blanche,
fietsen door het marokkaanse zand


In de winter van 2010 fietste we voor de 12e keer in Marokko. Dit keer fietste we naar Plage Blanche, het witte strand. De video Plage Blanche - pedalling the sand gaat over dromen en werkelijkheid.

Als je Plage Blanche in full HD of groot formaat wilt bekijken, klik dan op Bron. En vervolgens op Groot Beeld; het 'Vierkantje' rechts onderaan tussen Vimeo en HD.


Veel kijkplezier!



Bron
WAUW!
Heel mooi.

Ik heb een vraag: als je door een land als Marokko fietst moet je je dan laten inenten?

Mario
prachtige video, Blanche. Alhoewel ik het niet direct zie zitten om kilometers door het zand te zeulen met een geladen fiets
Mooi hoor
Vamos a la playa! Blanche, je video was weer oogstrelend prachtig.
Бlanche schreef:Plage Blanche,
fietsen door het marokkaanse zand


In de winter van 2010 fietste we voor de 12e keer in Marokko. Dit keer fietste we naar Plage Blanche, het witte strand. De video Plage Blanche - pedalling the sand gaat over dromen en werkelijkheid.

Als je Plage Blanche in full HD of groot formaat wilt bekijken, klik dan op Bron. En vervolgens op Groot Beeld; het 'Vierkantje' rechts onderaan tussen Vimeo en HD.


Veel kijkplezier!



Bron
Als ik op Plage Blanche ga fietsen, kom ik dan Blanche ook live tegen?
Wat een mooie fimpje, wordt bijna professioneel, zo goed zit het in elkaar!
(Alweer) mooi gedaan. Prachtige beelden op professionele wijze gemonteerd.
Ik kan zien dat je vaardigheden nog steeds groeien.
Bedankt voor het tonen!
Jeetje - bedankt allemaal voor de complimenten, heel graag gedaan.
Fijn dat jullie er van genieten! Daar geniet ik dan weer van. :D


bert sitters schreef:Als ik op Plage Blanche ga fietsen, kom ik dan Blanche ook live tegen?
@Bert - Nou wat denk je? Na die zandstorm pas ik even :wink:

supermario schreef:Ik heb een vraag: als je door een land als Marokko fietst moet je je dan laten inenten?
@Supermario - raadpleeg de website van een GGD of een reizigerskliniek eens voor inentingen. Wij hebben het hele arsenaal aan meerjarige entingen in ons lijf zitten (inclusief rabiës) zodat we kunnen gaan en staan waar we willen. Ik zou zo snel dus niet weten wat je specifiek voor Marokko nodig hebt.
Mooie beelden en chapeau voor de tocht!
Prachtige film Blanche, dat was genieten :D Afbeelding
Super gaaf filmpje.
goldenlion schreef:Super gaaf filmpje.
Tijdloos filmpje :wink:
In één woord: Mooooooooooooooooooiiiiii!

Prachtig gemaakt filmpje, maar ook wat een - zelfgekozen - ontbering ook.
Hee wat leuk - plots aandacht voor een filmpje van meer dan drie jaar terug. Dank jullie!

@Blijdatikfiets - eigenlijk ondervonden we afgelopen zomer in Slovenië meer ontberingen ... vanwege de overvolle campings, ingeklemd tussen het witte blik van de de Nl'ers en DL'ers. Geef ons maar wildkamperen en rust! :wink: