Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Filmpjes Shane cycles Africa - Forum Wereldfietser

Filmpjes Shane cycles Africa

Had vanavond niks te doen dus eindelijk deel II gemaakt. Meer een dia dan een filmpje maar goed, gaat om het idee :oops:

Bron

Deel I was :

Bron
I like.
Did you feel like Alexander Supertramp yourself? :-)
Ik vond het niet nodig om mijn geld te verbranden :wink:
Nu bijna 3 jaar sinds mijn terugkeer naar Nederland, een terugblik met veel worden en weinig beelden 8)

http://www.shanecycles.com/africa/2015/ ... e-balance/

Een lange reis doet veel met je en dat stopt niet als je weer thuis ben.........
Bedankt voor het delen Shane. Ik ben wel een beetje bang voor de ptsd... :(

En het komt nu wel heel dichtbij voor ons, ik zal ook op zoek moeten naar mijn 4 pilaren. ;)
Dank Shane, voor de mooie verwoording. Ik vind er veel van terug van wat ik voelde na mijn 2 maanden reizen door West Afrika.

Toen ik terug thuis kwam stond in de stad het groot huisvuil buiten. Huisvuil hier, maar wat in Afrika nog lang niet zou afgeschreven worden. Ik kon het moeilijk in mijn hoofd plaatsen.

Water uit de kraan, elektriciteit.... ja, het komt me allemaal erg herkenbaar over. Die gedachten van "welke overdreven luxe hebben we hier... en we beseffen het amper".
Wat ik niet terug vond in uw schrijven is -wat wij als westerlingen als normaal beschouwen - het verschil in gezondheidscomfort.
Bij een ongeval worden we hier beslist binnen een half uur verzorgd in een ziekenhuis. Daar is het eventjes anders.
Ondertussen zit ook ik terug in mijn westers ritme. Maar mijn Afrika belevenissen hebben me innerlijk rijker gemaakt.

Piet
Mooie post shane. Het zijn in het hier en nu terwijl er mooie verhalen achter je liggen en voor je nog mooie verhalen te beleven zijn, is niet altijd gemakkelijk. Positief dat je daar je weg in hebt gevonden.
Ontwapenend stoer zoals ik je ken Shane.