Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Marokko-per-rad.de - Forum Wereldfietser

Marokko-per-rad.de

Al twee keer aangemeld, maar een reactie/activatie blijft helaas uit. Is er misschien iemand die een van de beheerders kan mailen of account 'te leen' heeft.

Groetjes, Tim
Net mijn registratie ingevuld en per direct een mail ter activatie.

Geen enkel probleem dus.

Mag je gebruiken, stuur even een PB.

Gr Leo
Die mail krijg ik ook, maar als ik dan op de link klik, krijg ik:

Ihre Registrierung muss noch von einem Moderator freigeschaltet werden.
Ja, die melding krijg ik ook. Mogelijk dat de moderator fietsen is in Marokko 8) , even geduld betrachten en we wachten op het bevestigings mailtje.

Gr Leo
Ik heb mij al 3 maandengeleden aangemeld en later weer eens, echter geen reactie buiten de standaard email die verstuurd wordt. Wij gaan trouwens 28 febr t/m 8 april in het zuiden fietsen.

Henk
Komt niks van.
Ik heb mij in januari aangemeld en ben nog steeds wachtende....
Jan reageert altijd correct en op tijd. We hebben laatst nog gemaild. Wellicht is hij nu op vakantie? Tis en blijft natuurlijk allemaal liefde werk hij is geen bedrijf.
Iemand al een activatiemail ontvangen na registratie? Heb me een tweetal weken geleden aangemeld, maar sinds de registratiemail niets meer ontvangen.
Jan heeft het soms erg druk dus heb wat geduld. Ik heb dit weekend nog met hem gesproken. Hij doet dit ook maar naast zijn werk :wink:

p.s. ik mail hem vanavond weer en zal je vraag even meenemen
Ongeveer 2 jaar geleden ook aangemeld. Ook toen geen reaktie . Na 1 maand nogmaals een mailtje gestuurd met een wat cynisch antwoordt van Jan. De site maar verder laten zitten.

Lijkt mij niet iemand die zit te wachten op nieuwe mensen.


Ben
Of iemand die een privé leven heeft met alle ups en downs naast het modereren van een website. :o Echt mensen we hebben al jaren regelmatig contact omdat ik regelmatig bijdroeg aan de website en ik ken hem niet zoals jullie hier beschrijven. Hij is juist enorm begaan en betrokken bij zijn lezers. Maar soms ja soms vragen andere dingen in het leven gewoon meer aandacht dan het modereren van een website .....
Ik heb 14 dagen geleden een email gekregen van Jan en kan nu inloggen.

m.vr.gr. Henk
Ik krijg net een mail van jan of ik de naam van horizonfietsers kan doorgeven. Maar of Horizonfietser ook daar zo heet...? Helaas kan ik dus niets doorgeven voor je :?
Blanche schreef:Ik krijg net een mail van jan of ik de naam van horizonfietsers kan doorgeven. Maar of Horizonfietser ook daar zo heet...? Helaas kan ik dus niets doorgeven voor je :?
Ja, we noemen daar ook horizonfietsers...

Toch bedankt Blanche!
ik ben nog steeds met hem aan het mailen dus geef het nu door ;-)
Horizon je kan er nu in!
Heb me ook geregistreerd. Marokko staat op mijn verlanglijstje!
Ik zit ook al een jaar te wachten, wat is het emailadres von der Jan?
JPS schreef:Ik zit ook al een jaar te wachten, wat is het emailadres von der Jan?
Das prive. Ik heb Jan doorgegeven dat er problemen waren. Correspondentie met hem graag via de contactknop op zijn website. En hou er ook rekening mee dat mensen soms ook nog werk en een leven naast het beheer van een website hebben :wink:
Contactknop geeft dit mailadres: Vorname(ät)cramers-web.de

Vul dan zelf de voornaam in, lukt het toch wel? Maar waarschijnlijk is dat niet het adres dat Blanche gebruikt. Zou ik ook niet zomaar geven, daar doe je de eigenaar van het mailadres niet altijd een plezier mee.