Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Marokko-per-rad.de - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Marokko-per-rad.de

Eventjes geduld hebben en via Blanche komt het wel in orde! :)

Ik vermoed dat veel van die activatiemails in de junkmail van Jan Cramer terecht komt.
Ik ben nog steeds niet geaccepteerd.
Bestaat die man wel?
Heeft iemand het email adres van deze site?
Jan antwoord inmiddels weer!
JPS - nogmaals : Ook Jan heeft een privé leven met alle ups en downs - en dus niet altijd tijd voor 'vreemden'. De site en zijn reacties komen echt wel. Misschien even wat meer begrip voor mensen die een website onderhouden naast een baan en een privé-leven? En nee zijn privé mail ga ik hier niet doorgeven. AUB de reactieknop op zijn website gebruiken. Ik heb al een poos geleden deze klachten doorgegeven aan Jan en hij kan geen fout ontdekken in mail of website. Heb je je spambox ook al gecontroleerd? :wink:

Succes!
Afbeelding

Ik heb deze medeldeling ook verschillende keren voorbij zien komen. Zonder resultaat.
Fietsen in Marokko kan ook heel goed zonder dit forum :wink:
Kan de heer Jean-Paul Strik / JPS aub ophouden met het pushen voor een mailadres voor Jan? Hij benadert me nu via Vimeo waar hij net een account heeft aangemaakt. Toen hij ook daar zijn zin niet kreeg, reageerde hij op een onprettige manier. Ondanks het feit dat ik wel zijn andere vragen beantwoordde. En nu realiseer ik mij dat we elkaar hier al ontmoette :?

Nogmaals ik geef geen privé adres van Jan - correspondentie loopt via Marokko per Rad. Ik heb Jan wel de klachten doorgegeven. Hij is eigenaar en beheert de site en kan niets vinden. Ik ben enkel een actieve deler van info op deze website en heb een aantal specials geschreven. Zowel Jan als ik hebben naast het beantwoorden van vragen over Marokko en het moderen van websites voor de fietsers community als vrijwilliger ook nog een baan en een eigen leven. Antwoorden of hulp van ons, KRIJG JE op vrijwillige basis - het is dus GEEN AFDWINGBAAR RECHT op stel en sprong! Het zou fijn zijn als dat gerespecteerd wordt :!:

Bovendien fietsen in Marokko (of waar dan ook) kan ook zonder de website van Jan. Het dagelijkse leven zit al vol met zekerheden en sleur. Doe het eens anders! Ook wij plannen vrijwel elke tocht in Marokko (en daarbuiten) op een kaart met minimale of geen voorkennis en fietsen hem dan. Dat gaat ook - een ontdekkingstocht. Kortom laat je eens verrassen! :idea: