Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Agadir, Marokko - Forum Wereldfietser

Agadir, Marokko

Hoi!

Ik vertrek op 6 december 2015 naar Agadir en kom in de avond aan en ben op zoek naar een hotel en transport van mijn fiets(doos) naar een hotel.

Ken jij iemand die een hotel bezit in Agadir en die voor transport kan zorgen.

Ik hoor graag van je.

Gerrit
Je zou ook ter plekke een deal kunnen sluiten met een taxichauffeur bij de uitgang van het vliegveld. Een paar jaar geleden hebben we dat met twee fietsen probleemloos gedaan.
Er viel twee jaar gelee weinig te onderhandelen met taxichauffeurs buiten, vroegen hoge prijs voor de rit (ik meen 20euro voor 20 kilometer). Hebben daarop op rustig plekje buiten de drie fietsen in elkaar gezet en naar een hotel gefietst in Agadir. Vrij luxe hotel hadden we vooraf geboekt via een vergelijkingssite op internet a circa 10 euro pppn.
Kijk op booking.com naar een geschikt hotel. Neem contact op met dat hotel en vraag of zij een transfer voor jou en jouw fiets kunnen regelen.
Dit Eco Lodge vlakbij Agadir heeft een busje. Ze halen en brengen hun klanten gratis. En ze doen iets meer dan een gewoon hotel : vaste percentage inkomens gaan naar de bescherming van de natuur in dat gebied
http://www.atlaskasbah.com/