Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie wil er mee fietsen in Malawi? - Forum Wereldfietser

Wie wil er mee fietsen in Malawi?

Hoi wereldfietsers!

Samen met een vriendin -net als ik ex-Malawi inwoner- organiseer ik in september / oktober twee fietstochten door Malawi, een in het zuiden en een in het noorden.
Gewoon omdat dit zo'n ontzettend mooi en leuk fietsland is. En ook een beetje om meer mensen de gelegenheid te geven het standaardbeeld over Afrika van "gevaarlijk, corrupt, vies" aan te vullen met wat Afrika ook is: veerkracht, dansjes op straat, gastvrijheid, humor en bovenal indrukwekkende natuur. Maar goed, je zit al op het Afrika forum, dus weet dat waarschijnlijk al.
Het zijn geen commerciele tochten (de prijs dekt wel ook onze kosten), maar ze zijn wel goed georganiseerd.
Ga je mee?

Zuiden: 17 dagen, eigen bagage achterop, vooral asfalt, slapen in guesthouses & lodges, 5-8 personen, 31 augustus - 16 september

Noorden: 18 dagen, MTB tocht, volgauto, vooral off-road, slapen in tent & guesthouses, 5-8 personen, 21 september - 8 oktober

Kijk voor meer informatie op www.cyclingmalawi.blogspot.com en/of kom naar de informatiedag in Utrecht op 29 maart (stuur me dan even een pb of een email naar cyclingmalawi@gmail.com)

groetjes, Eveline

PS. moderators: ik had ook al een berichtje hierover gepost op het de Niet-WF activiteiten forum, maar ik weet niet hoeveel mensen daarop kijken, dus ik post het ook hier. Hopelijk is dat geen probleem!

Ik heb wel interesse, graag een prijs idee, ook voor de vlucht.

Bedankt jo

reyndersj@hotmail.com

Hoi Jo,

Leuk dat je interesse hebt. Ik stuur je zo een directe email.

groetjes, Eveline
Tot mijn grootse spijt, de zin is er wel, maar ik vrees dat de voorbereidingsperiode te kort zal zijn voor mij, ik ben niet zo ervaren.
Gelieve mij op de hoogte te houden van eventuele latere geliojkaardige initiatieven.

Hartelijk dank en veel plezier.

Johan.

Hoi Johan, prima, mocht er een vervolg komen dat laten we het weten.

groetjes, Eveline