Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsvakantie Nieuw-Zeeland voor de hele maand december - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsvakantie Nieuw-Zeeland voor de hele maand december

Whoot!

Ik heb hem geboekt! Bij Emirates voor 1500 euro. Kom wel wat later terug dan mijn werkgever wil, maar ach, dat komt wel goed. Mijn contract loopt toch af per 1-1. (iemand een idee wat het kost om ticket te verlengen/wijzigen mocht mijn contract niet verlengd worden?).

Super....en heel spannend tegelijkertijd. Dit is voor het eerst dat ik er op uit trek. Vandaar ook Nieuw Zeeland in plaats van een verlate dirttrack in Mongolie.

Ik ben echt benieuwd wat me te wachten staat.

En dan nu de volgende missie: een fiets! Ik ga vast teveel geld uitgeven, ik voel het nu al.
helemaal goed. Ga je de fiets in NZ kopen of hier?
Hier, denk ik.

Wil al heel lang, lang gaan reizen. En aangezien ik niet weet of mijn contract per 1 januari omgezet wordt in een vast contract, heb ik nu alle vrijheid om alles te doen wat ik wil. Dus mocht het langer dan een maand worden, dan zou ik het fijn vinden om een goede fiets te hebben.

Maar ja...ik moet snel handelen. Verschrikkelijk, ben ik niet zo goed in. Ik denk aan een Avaghon. Vlak in de buurt (Rotterdam, ik Rijswijk). Alleen, Elmar van Bike4travel is op vakantie nu, dus de werkplaats is dicht. Geen idee of dat invloed heeft.

En dan nog de grote vraag, wel of geen Rohloff. Heb het al wel vergeleken. Rohloff op een VSF vs. een Deore XT op een Santos. Rohloff is toch wel lekker hoor.

Nou ja, even een nachtje slapen nog en morgen verder beslissen.
rogierius schreef:(iemand een idee wat het kost om ticket te verlengen/wijzigen mocht mijn contract niet verlengd worden?)
Ik dacht 75 euro per vlucht. Voor NZ zullen het wel twee vluchten zijn? AMS-DXB en DXB-CHC/AKL. Kost het dus 150 plus de eventuele meerkosten van een duurdere vulcht. Als je een goedkopere kiest krijg je het prijsverschil niet terug.