Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsvervoer naar Zuidereiland van Nieuw Zeeland - Forum Wereldfietser

fietsvervoer naar Zuidereiland van Nieuw Zeeland

Wereldfietser

Wie heeft de gouden tip om mijn fiets te laten vervoeren naar het Zuidereiland van Nieuw Zeeland (Christchurch) zonder dat ik zelf meereis. Ik ga daar fietsen eind januari 2007.

Nino

Ik heb hier geen antwoord op. Maar na wat googlen kwam ik op o.a. deze links:

- holidayinnewzealand.com
- forum.virtualtourist.com
- nzedge.com
- australiatrotter.com
- tourism.net.nz

Het lijkt me dat daar meer mensen online zijn, die in ieder geval een stuk dichter in de buurt van Christchurch wonen.
Nou, leuk als je iets aan deze tips hebt. :wink:
Neem eens contact op met deze nederlanders in Christchurch. Ik heb daar een een paar dagen gelogeerd, ze weten misschien wel iets.

gr Fred

http://www.roadrunners.net.nz/

Ik ben aan het begin van het jaar naar Christchurch gevlogen. Ik heb daarbij mijn fiets met het vliegtuig meegenomen, maar overwoog ook om mijn fiets op te laten sturen (per TPG post kan dat voor € 100 als het ik me goed kan herinneren). Zie ook de discussie onder het kopje 'bagagelimiet vliegtuig" waar tussen de regels door ook informatie staat over opsturen. Reken als je je fiets per post opstuurt wel op 40 dagen als je het zo goedkoop mogelijk wil doen.

Als je meer wilt weten over andere dingen in Nieuw-Zeeland, stuur me dan gerust een berichtje.

Rutger
www.rutgersreizen.nl