Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuw Zeeland filmpje. - Forum Wereldfietser

Nieuw Zeeland filmpje.

6.30 minuten niets te doen? Klik danhier voor een kort filmpje over Nieuw Zeeland.

Wat een prachtige filmpjes en erg mooi gemonteerd met bijpssende muziek. Een genot om naar te kijken. Jullie zijn niet bang voor een beetje regen en kou, maar dat geeft wel heel sfeervolle plaatjes. Ga zo door, de wereld is nog veel groter.

Groetjes van Ronald van der Perk

ja geinig. ziet er leuk uit. leuk gemaakt! maar dit landschap kan je natuurlijk ook in europa zien. scheelt weer een zootje extra co2 uitstoot.

LeoFietser schreef:ja geinig. ziet er leuk uit. leuk gemaakt! maar dit landschap kan je natuurlijk ook in europa zien. scheelt weer een zootje extra co2 uitstoot.
Eigenlijk hoef je alleen maar de filmpjes van anderen te kijken, heb je helemaal geen co2 uitstoot meer :D

Ontopic: Ziet er erg leuk uit, ik zou er graag ook nog eens naar toe gaan!

Erg leuk gemonteerd Dennis en Marijcke!

Toch maar weer met de tandem gegaan?

fietsjunks schreef:Erg leuk gemonteerd Dennis en Marijcke!

Toch maar weer met de tandem gegaan?
Dank jullie wel. Het is wat oud materiaal wat ik nu pas bewerkt hebt, vandaar de tandem. Eind van het jaar komt er een filmpje waarin de nieuwe fietsen (gemaakt in Sassenheim :wink: ) een rol spelen.
Dennis & Marijcke schreef:6.30 minuten niets te doen? Klik danhier voor een kort filmpje over Nieuw Zeeland.
Eigenlijk langer dan 6.30 minuten, ik moet namelijk ook positief reageren op dit mooie filmpje!

SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hopelijk hebben jullie genoeg oud materiaal om te blijven verrassen!!!!!!!!!!!!

John.

giantus schreef:
LeoFietser schreef:ja geinig. ziet er leuk uit. leuk gemaakt! maar dit landschap kan je natuurlijk ook in europa zien. scheelt weer een zootje extra co2 uitstoot.
Eigenlijk hoef je alleen maar de filmpjes van anderen te kijken, heb je helemaal geen co2 uitstoot meer :D

Ontopic: Ziet er erg leuk uit, ik zou er graag ook nog eens naar toe gaan!
Dan vergeet je ff hoeveel energie er word verdampt bij de providers waardoor jij en ik dit filmpje kunnen zien.... :lol:

Mooi filmpje, daar krijg je wel kriebels van, sneu dat die cassetebody kapot ging!