Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Privé bericht versturen - Forum Wereldfietser

Privé bericht versturen

Goede avond,

Ik zou graag iemand een privé bericht willen sturen, maar dit is niet mogelijk? Heb ik hier speciale rechten voor nodig? Alvast bedankt!

Gr, Vera
Vera,

Je eerste bericht moet eerst goedgekeurd worden. Dat heb ik zojuist gedaan en nu kun je via de PB knop iemand een persoonlijk berichtje sturen.
Bedankt voor de snelle reactie, het is gelukt!
vera. schreef:Bedankt voor de snelle reactie, het is gelukt!
Als iemand zo vriendelijk wilt zijn om mij ook vrij te schakelen ben ik daar erg dankbaar voor.
Ook ik zou graag een Pb willen versturen! Bij voorbaat dank…

grotejes, Houkje
Om profielen te bekijken heb je ook eerst toestemming nodig? Kan iemand mij die geven? En ook toestemming om te PBen? Dank je wel.
Hi Elisa,

Welkom, als het goed is moet het nu wel gaan.
Ook ik wil graag een pb-tje sturen. Moet ik dat aanvragen?
Het zou nu moeten werken.

Groetjes,
Frank
Ook ik wil iemand graag een PB sturen,
bvd Dinand
dinand schreef:Ook ik wil iemand graag een PB sturen,
bvd Dinand
Zou nu moeten kunnen Dinand.
Mag ik ook pb gaan versturen?
JaapN schreef:Mag ik ook pb gaan versturen?
Van mij wel.
Wat is de reden dat het niet lukt? Krijg je een foutmelding?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie ook geen PB-knop meer. Wel iets om te Plussen. Voorheen kon ik wel PB's sturen. Heeft het te maken met het opwaarderen van de software van dit forum dat de PB-knop is verdwenen? Of zie ik iets over het hoofd?

Met groet,

Arno
Glika schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie ook geen PB-knop meer. [...]Of zie ik iets over het hoofd?
Ja - het tekstballonnetje met 'Contacteer' ernaast in de 'gebruikersinformatie' rechts naast ieder bericht. ;)

Pb ze,

Carl
Op smartphone-formaat is de PB-knop inderdaad niet meer zichtbaar. Dan zou je eerst op de gebruikersnaam moeten klikken. Van daaruit kun je "Contacteren".
Ik heb me net geregistreerd en wil ook graag een privébericht sturen. Ik krijg echter deze melding:
Je hebt geen permissies om deze functie te gebruiken. Het kan zijn dat je pas bent geregistreerd en dat je meer berichten moet plaatsen op het forum om deze functie te kunnen gebruiken.
Uit de bovenstaande berichten in dit onderwerp lijkt het of een bericht plaatsen op het forum ervoor zou moeten zorgen dat het wel mogelijk wordt. In de FAQ. staat echter expliciet dat er 3 redenen zijn waardoor dit niet mogelijk is, en het nog niet geplaatst hebben van een (goedgekeurd) forumbericht, staat daar niet tussen.

Hopelijk is het plaatsen van dit bericht wel genoeg om de functie te activeren.

Edit: Het duurde ruim 8 uur voordat het bericht was goedgekeurd, maar nu kan ik een privébericht sturen.