Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Landenwiki werkt niet ok - Forum Wereldfietser

Landenwiki werkt niet ok

Beste,

Ik heb gisteren de pagina Soedan toegevoegd. Vandaag wat goede feedback gekregen op spellingsfouten. Deze wil ik verwerken en dit gaat voor geen meter.

- Ik log in
- Wijzig de betreffende woorden
- Selecteer dit is een kleine bewerking
- Gebruik button "Sla pagina op"

en dan krijg je de melding:
Uw bewerking is niet verwerkt, omdat de sessiegegevens verloren zijn gegaan. Probeer het opnieuw. Als het dan nog niet lukt, meld u zich dan af en weer aan.

De sessie is echter nog geen 5 minuten. :-( diverse andere manieren getracht te doen maar geen geluk. Zou vermoedelijk die beveiligingsvraag krijgen voor submitten van de page maar die krijg ik niet.

De browser die ik gebruik is Chrome v 45.x op Win64 8.

Kan deze vrij simpele probleem maar funnest voor het doorvoeren van eenvoudige wijzigingen worden opgelost? Het gebruikersgemak van de wiki is niet echt dat je denkt van wauw....

Mijn aanbod blijft :-) hihi
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 20&t=26202

Nou hoor het wel wanneer het wel werkt en / of het wel werkend te krijgen is.
Let eens op de URL als je de wiki aan het bewerken bent. Het is een .be :D
Je zit hier dus officieel in het foute land, bij de foute vereniging, te vragen wat er mis is. :wink:

Heb geduld. Echt belangstellenden moeten maar over een paar spelfouten heen kunnen lezen, anders zou fietsen in Soedan misschien niet zo'n goed idee zijn.

De beide verenigingen zullen er de komende maanden nog zeker mee bezig zijn om uit te vogelen hoe de wikipagina's in beide landen gecombineerd kunnen worden.

Ondertussen ben je niet de enige die klaagt over de werking van de Belgische wiki, het ding schijnt wel vaker te malfunctioneren. Of de Belgen er nog iets aan gaan doen vraag ik me af.

Idee: Maak voor jezelf een backup van de pagina.
Hoi Leon,

Thxs. Snap het organisatorisch ook niet. Blijkbaar zit de belgische beheerder niet op dit forum? Heb je een contact persoon die wel beheer doet van .be domein...

Spellingsfouten dan graag een pb svp dan corrigeer ik deze zodra het me lukt.

groet, youri
Isa en Youri schreef:Thxs. Snap het organisatorisch ook niet. Blijkbaar zit de belgische beheerder niet op dit forum? Heb je een contact persoon die wel beheer doet van .be domein..
Het schijnt om andy.elke (apenstaart) gmail PUNT com te gaan.