Additionally, paste this code immediately after the opening tag: info website offline geweest? - Forum Wereldfietser

info website offline geweest?

Geen informatie over het offline zijn geweest van de website in de voorbije nacht?
Daar is me niets van bekend en ik heb zelf geen onderhoud gepleegd. Hoe laat was de site offline?

[toevoeging] De hoster voert op iedere tweede woensdag van de maand updates door, maar gisteren was het niet de tweede woensdag van december. Daar kan het niet in zitten.
Da's mooi, want dan loopt je site maximaal een maand het risico overhoop geschopt te worden.
@bladerdeeg: was de gehele site onbereikbaar, of kreeg je een foutmelding?
Hoe laat? Hoe lang?
Maak het nou niet groter dan het was... voor hetzelfde geld was het een servertje wat een ongeplande herstart deed. Voor de beheerders wellicht wel een idee om het even bij de hoster na te vragen.
toen ik van mijn werk kwam had ik ook geen verbinding met de site
was rond 0:200 ongeveer
heb geprobeert om direckt op het forum te komen en ook om op de beginpagina te komen maar bijde gevallen niks
volgens mij gaf die aan dat die geen server kan vinden
Ik kwam vanacht ook niet op de site 02.30 uur
Kreeg een error
Dirk
Kreeg reclame voor M$/Windows Azure, op diverse momenten gedurende de nacht.
Er is geen reden tot paniek. De hoster heeft vannacht meerdere virtuele servers verplaatst naar nieuwe webservers. Daardoor is de website even kort uit de lucht geweest.

Inmiddels sta ik op de mailing list, dus bij in de toekomst te verwachten downtime plaats ik even een berichtje.
MS-Azure?

Krijgen we IoT met de nieuwe website :lol: :lol: :lol:

https://azure.microsoft.com/nl-nl/docum ... of-things/
@ Eric op de Fiets:

Als je het als middel en niet als doel zou gebruiken wellicht, maar dan vraag ik me wel af wat die doelen zouden zijn. Sokken die communiceren (links-rechts-links-rechts)? Een ventieldopje wat de bandenspanning uploadt naar je forum-onderschrift? Een tent die twittert dat ie het koud heeft? 8)

Hoewel het creatievelingen en statistici ongetwijfeld enthousiast zal maken zie ik ook bezwaren op het vlak van beveiliging en privacy. We hoeven het anderen natuurlijk niet al te makkelijk te maken ons 24x7 te kunnen volgen.