Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Waarom kan ik als lid géén berichten 2015 lezen? - Forum Wereldfietser

Waarom kan ik als lid géén berichten 2015 lezen?

Hallo allemaal,

Twee jaar geleden heb ik diverse vragen gesteld waarom ik als lid géén berichten uit voorgaande jaren kan lezen. Op vrijdag 4 juli 2014 (!!) kreeg ik een pb'tje van Hans van der Veeke dat er in het komende weekend naar zou worden gekeken.
Persoonlijk kan moeilijk beoordelen hoe groot het technische probleem is, echter kan ik nog steeds géén berichten uit voorgaande jaren lezen. Wij zijn inmiddels wel ruim 130 weekenden verder.
Met ingang van wanneer kan ik forum berichten 2015 wel lezen? Bijv. "De huisregels op ons forum (per 11 juni 2014)"zijn voor mij niet bereikbaar. :oops:

Bij voorbaat hartelijk dank,

met vriendelijke groet,
Frits
(Ventie)
Zie je dit:

Afbeelding

?

Dan moet je in je gebruikerspaneel dit wijzigen:

Afbeelding
Frits,

Wat jammer dat je dat op deze manier terugkoppelt.
Ik ben vrijwilliger die wekelijks vele uren in de vereniging stopt om het voor anderen zo prettig mogelijk te maken. Daarnaast ben ik ook een gewoon mens met de bijbehorende gebreken. Ik vergeet wel eens iets en jouw vraag is waarschijnlijk ook tussen wal en schip gevallen. Als je me daaraan herinnerd had, dan had ik je met alle plezier geholpen. En dat voelt voor mij een stuk prettiger dan dit soort verwijten.

Ik hoop dat de suggestie van Alien werkt.
Berichten weergeven van de vorige dagen: = Alle berichten :lol:
Eric op de Fiets schreef:Berichten weergeven van de vorige dagen: = Alle berichten :lol:
Bedankt Eric,
:o
met vriendelijke groet,
Frits
(Ventie)
Ventie,

Aardig dat je Eric bedankt. Een verontschuldiging naar Hans zou ook op zijn plaats zijn.
Moderator: Als jullie vinden dat deze suggestie hier niet thuis hoort, dan mag je hem verwijderen.