Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen met kinderen - Forum Wereldfietser

Fietsen met kinderen

Even polsen:

Nav dit topic http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 10&t=27654 wil ik even polsen of het een idee is om hier een apart subforum 'Fietsen met kinderen' te maken.

Goed idee of liever maar niet?
En waarom wel of niet?
Lijkt mij wel fijn. Ik fiets met kind, regelmatig wordt naar fietsen met kinderen verwezen maar idd gebeurt daar niets meer.
Ja, prima idee. Ik denk dat FB en vereniging Wereldfietser prima samen kunnen. Er is meen ik ook een groep jonge wereldfietsers daar? Ik zal in de Fietsvakanties-met-kinderen-facebook-groep eens peilen of er daar interesse is.
Graag!
Heel graag! De vernieuwde website van fietsen met kinderen is wel heel mooi vormgegeven, maar ontbeert Helaas een forum oid.
Forum is overzichtelijker dan de FB groep. Dus ook ik ben voorstander van een sub forum 'fietsen met kinderen'.
Is er intergratie mogelijk tussen het forum en FB?
Of 'Fietsen met kind' ?
Ik heb het nieuwe subforum aangemaakt.

Over integratie met de FB pagina heb ik geen idee. Ik weet niet of die pagina vanuit de Wereldfietser gemaakt is, of een persoonlijk initiatief.
Volgens mij is er daar geen directe link met de wereldfietser. En dat lijkt me ook niet nodig.