Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Afsluiten onderwerp in 'Te Koop' of 'Gevraagd'. - Forum Wereldfietser

Afsluiten onderwerp in 'Te Koop' of 'Gevraagd'.

Een vraag aan de moderator of iemand anders die het antwoord weet: als ik iets te koop aanbied of vraag om iets, en de boel is afgehandeld (verkocht of ontvangen), kan ik of moet ik een dergelijk draadje dan afsluiten? Moet ik dat dan persoonlijk aan de moderator vragen, kan dat ook anders, of is het simpelweg niet gewenst? (Ik zou het zelf wel fijn vinden, want het is immers niet meer van toepassing)?

Rik.
Een poos geleden kon je nog je titel veranderen op een later tijdstip. Toen kon je er heel gemakkelijk met hoofdletters VERKOCHT bij zetten. Vanwege andere redenen is deze vorm van bewerken van berichten veranderd en kan dat helaas niet meer.
Dat is (of was :) )natuurlijk een optie, ook op dit moment kun ik natuurlijk simpelweg een posting doen met daarin de mededeling dat het draadje niet meer van toepassing is. Alleen: dan komt het bericht gelijk ook weer bovenaan in de lijst met actieve onderwerpen. En dat is juist niet nodig.
Frans & Dieuwertje schreef:Een poos geleden kon je nog je titel veranderen op een later tijdstip. Toen kon je er heel gemakkelijk met hoofdletters VERKOCHT bij zetten. Vanwege andere redenen is deze vorm van bewerken van berichten veranderd en kan dat helaas niet meer.
Bij mij kan het nog steeds. Ik heb het net getest voor de discussie PB-en onoverzichtelijk. Daat staat nu een spatie en een punt achter.
Wat ik begrepen heb is dat je een week de tijd hebt. Je kunt het doen door het eerste bericht te wijzigen.
Ja maar het werkt dus niet als het langer te koop staat, Leon. :wink:
Tnx.
Beetje leuk in Japan?