Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Moderator opmerkingen/vragen topic - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Moderator opmerkingen/vragen topic

Shadow schreef:
za 20 jan, 2018 13:18
Ik neem aan dat de moderators hun werk op vrijwillige basis doen...
Dat klopt, bijna de hele vereniging draait op vrijwilligers.
moderator schreef:
za 20 jan, 2018 14:32
Shadow schreef:
za 20 jan, 2018 13:18
Ik neem aan dat de moderators hun werk op vrijwillige basis doen...
Dat klopt, bijna de hele vereniging draait op vrijwilligers.
Maar hoe staan jullie daar tegen over? Doneertopic en de rest wat ik noemde? Kunnen de niet verenigingsleden ook hun steentje bijdragen aan de hostingkosten en de boel advertentie vrij houden.
Er staat me bij dat er al eerder over gesproken is. Ik breng het nogmaals onder de aandacht. In elk geval bedankt voor je suggestie.
Misschien een idee om als aanvulling op de plusjes rechts onder in de hoek, ook een minnetje toe te voegen links onder in de hoek.

Soms wil je in een topic, je mening niet met een lange tekst onderbouwen als je het ergens niet mee eens bent. Of je hebt even de tijd niet of je hebt geen zin om je te mengen in de soms hevige discussies op dit forum.
Snel een minnetje geven is dan ook een optie.
Zou niet mijn voorkeur hebben.
Een goede inhoudelijke discussie waar ruimte over blijft voor alle gedachtes is, denk ik, een waardevol gegeven.
Soms moet een nieuw idee even rijpen of moeten we eraan wennen. Het jagen op plusjes en minnetjes lijkt in onze vluchtige maatschappij erg aanlokkelijk maar ik geef toch de voorkeur voor de nuance tussen de minnetjes en de plusjes.
Ik ben het helemaal met je eens Marco. Ik heb dan ook een plusje gegeven. (lame....)

Er is ook een principieel verschil tussen een plusje en een minnetje, een asymmetrie. Een minnetje is niet hetzelfde als een 'omgekeerd plusje'.

Een plusje wordt, mag ik hopen, gebruikt als iemand het helemaal eens is met degene die het stukje geschreven heeft. Toelichting is dan overbodig.

Een minnetje zou gegeven worden als iemand het juist níet eens is met het stukje. Dan zijn er dus wel argumenten, ook al zijn die misschien erg subjectief. Een toelichting voegt dan wel iets toe en lijkt mij ook zinnig.
Shadow schreef:
za 20 jan, 2018 15:38
Kunnen de niet verenigingsleden ook hun steentje bijdragen aan de hostingkosten en de boel advertentie vrij houden.
Een donatie is altijd welkom, de bankgegevens van de vereniging vind je hier: https://www.wereldfietser.nl/lid-worden. Je doet de ledenadministratie een groot plezier door te vermelden dat het om een donatie gaat.
Onze penningmeester is bezig om de mogelijkheid van donaties wat meer te structureren.
Leon schreef:
za 20 jan, 2018 17:44
Een minnetje zou gegeven worden als iemand het juist níet eens is met het stukje. Dan zijn er dus wel argumenten, ook al zijn die misschien erg subjectief. Een toelichting voegt dan wel iets toe en lijkt mij ook zinnig.
Uit een ander draadje kwam het idee naar voren om de optie toe te voegen om mopperatorpunten toe te kennen. Dat is beperkter dan een minnetje, dan vind je gewoon dat iemand zit te mopperen. Is dat wat?
Ik ben er helemaal niet voor. Genoeg fora die zijn teruggekomen van het toekennen van 'karma', minnetjes, plusjes etc. Ik hou zelf van een zo clean mogelijk forum zonder allerlei franje. Als men per se iets dergelijks wilt op een forum zou ik het bij het positieve houden.
eindgebruiker schreef:
za 20 jan, 2018 19:46
Leon schreef:
za 20 jan, 2018 17:44
Een minnetje zou gegeven worden als iemand het juist níet eens is met het stukje. Dan zijn er dus wel argumenten, ook al zijn die misschien erg subjectief. Een toelichting voegt dan wel iets toe en lijkt mij ook zinnig.
Uit een ander draadje kwam het idee naar voren om de optie toe te voegen om mopperatorpunten toe te kennen. Dat is beperkter dan een minnetje, dan vind je gewoon dat iemand zit te mopperen. Is dat wat?
Ik denk niet dat er enig verschil is tussen een min en een minnetje met een leuk woord.
Peter_K schreef:
do 25 jan, 2018 17:44
Ik vind het jammer dat mensen dit forum gebruiken om spulletjes aan de man/vrouw te brengen.
Eens! Maar als een commercieel actief lid dat nou eens gewoon onder z'n naam had staan? (Zoals Eric Schuijt netjes zelf doet en Koen idem)