Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Geen notificatie meer voor 'vind ik leuk'? - Forum Wereldfietser

Geen notificatie meer voor 'vind ik leuk'?

Hoi,

Het lijkt erop dat je geen notificatie meer krijgt als iemand je bericht 'leuk' heeft gevonden, klopt dat? Er is volgens mij ook geen andere manier om te zien wie jouw bericht leuk heeft gevonden. Dat vind ik jammer, aangezien ik regelmatig "vind ik leuk"s uitdeel in prikkelende discussies waar ik zelf aan deelneem om aan te geven dat ik het een goede reactie vond, en verder er niet zoveel meer aan wil toevoegen.

Groeten, Bastiaan
Je kunt de lijst zien door naar je profiel te gaan, onderaan is de lijst ' vind ik leuks te zien.

Da doe je door rechts boven op je naam te staan.
Ah, dank! Dat wist ik nog niet. Jeetje, het is ook gelijk een voor iedereen openbare lijst.

Blijft jammer dat de notificaties het niet meer doen, of is dat alleen bij mij? Ik heb 'vind ik leuks' wel aanstaan in notificatielijst.
Ah, en ik zie nu ook dat de lijst met likers in de title attribute van de "1 x" tekst in het forumbericht staat. Zichtbaar als je met je muiscursor erboven blijft hangen. Wel iets wat je niet zo snel vindt doorgaans.
bast1aan schreef:
zo 22 jul, 2018 12:49
Blijft jammer dat de notificaties het niet meer doen, of is dat alleen bij mij?
Nee, niet alleen bij jou, mij was het ook al opgevallen.
(PC, Windows 10, Firefox 61.0.1 voor wie het interesseert. ;))

Carl