Additionally, paste this code immediately after the opening tag: voorstellen - Forum Wereldfietser

voorstellen

Wil me toch ff voorstellen ben dan wel geen wereldfietser(nog niet)maar fiets toch vrij veel.
Mijn echte naam is Hay ben 57 jaar oud en heb een kleine buurtsuper.
Heb in 1986 mijn eerste moutainbike gekocht en heb veel ritten en wedstrijden mee gefietst later ook nog met een wielrenfiets.
In 2000 door een afgebroken zadelpen mijn ruggenwervel gebroken en mountainbiken en wielrennen op moeten geven.
In 2005 een batavus europe gekocht waar ik vrij veel mee fiets.Na een zwaar motorongeval in 2011 met een verbrijzeld been als gevolg heb ik 2 jaar niet kunnen fietsen.Daarna heb ik door het fietsen weer kunnen revalideren en mijn been weer buigbaar gekregen.
Deze fiets heeft er nu bijna 60000 km opzitten maar dat gaat ie niet halen in januari komt er nieuwe.Daarnaast heb ik nog een specialized sirrus.De meeste km's fiets ik echter met de batavus, samen haal ik dit jaar de 10000 km wel.
Echt reizen met de fiets doe ik nog niet , wel heel veel met de motor dit jaar nog in polen,Tjechie en Slowakije geweest maar wil de motorreizen meer gaan vervangen door fietsreizen.
Probleem is en nu ga ik geen vrienden maken maar ik heb een hekel aan kamperen :oops: .
Mijn nieuwe word naar alle waarschijnlijkheid een velo deville a 400.

Groetjes
Niet al te veel geluk gehad met tweewielers, een gebroken zadelpen hoor je niet vaak. Fijn dat je met de fiets hebt kunnen revalideren en zo te zien is dat goed gelukt, niet iedereen fiets z'n 6000 km per jaar.

Niet kamperen zal denk ik niet veel mensen kunnen schelen, maar over een Velo de Ville A 400 zijn wel voldoende dingen te zeggen.