Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vraag aan de Mod - Forum Wereldfietser

Vraag aan de Mod

Hoi,

Ik heb op 14 april een vraag aan de Mod gesteld. Helaas heb ik nog geen reactie.

Wat moet ik doen om toch antwoord te krijgen?

In de forumregels:

"Contact opnemen
Moderatoren zijn altijd bereid om te helpen of vragen te beantwoorden. Stuur hiervoor een PB (Persoonlijk Bericht) naar de gebruiker ‘moderator’. Een PB stuur je door op het tekstballonnetje ('Contacteer') bij het profiel van 'moderator' te klikken. Je kunt deze optie ook bereiken door op de gebruikersnaam 'moderator' te klikken.
Soms duurt het even voordat je een reactie ontvangt, maar je krijgt altijd een terugkoppeling."
Ik kan dat bericht niet vinden, geen idee. Ik kan het ook niet vragen aan degene die het behandeld zou kunnen hebben, aangezien die momenteel een fietsreis maakt.

De komende maanden is de bezetting wat moderatoren betreft karig. Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben en daarom doe ik hierbij het verzoek dat als jullie iets zien dat niet door de beugel kan dit te melden.

Alvast bedankt.
Zie ook het stukje over de moderatie bezetting in het verslag.

https://www.wereldfietser.nl/phpbb/view ... 33&t=33162
Ok thanks. Ik zal nogmaals een poging wagen en heb er begrip voor als het antwoord wat langer op zich laat wachten.