Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Testers gevraagd voor nieuwe vormgeving website - Forum Wereldfietser

Testers gevraagd voor nieuwe vormgeving website

Zoals je in het tijdschrift hebt kunnen lezen, leggen we op dit moment de laatste hand aan de nieuwe vormgeving van website en forum, gebaseerd op de nieuwe huisstijl. De nieuwe vormgeving heeft technisch wat impact, en heeft impact op de user-interface van het forum. Vandaar dat we eerst goed willen testen, voordat we live gaan.

De vraag: wie wil er volgende week, en mogelijk de week erna nog eens, website en forum met vernieuwde vormgeving eens goed aan de tand voelen? Geef je SVP op door mij een pb-tje te sturen, met daarin welke apparaten en browsers je ter beschikking hebt. Komende maandag krijg je dan reactie, met login-gegevens.

Het plan is om in de week van 4 november live te gaan. Ook dan is er nog feedback mogelijk, want er zullen ongetwijfeld nog wat onvolkomenheden overblijven, maar het belangrijkste hopen we dan te hebben opgelost.
Update: een paar vrijwilligers zijn flink bezig geweest met testen (Dank daarvoor!). Er kwamen inderdaad wat bugs naar boven drijven, waarvan sommige echte show-stoppers, die flink wat tijd kosten om op te lossen. Daar ben ik nog mee bezig. Komende week live gaan we niet halen, maar we komen in de buurt. Het zou toch mooi zijn als de site in de nieuwe huisstijl draait tijdens de ALV. Daar ga ik mijn best voor doen.
Als er komende week nog mensen willen testen, stuur dan svp even een pb-tje. Ik wil graag met zoveel mogelijk browsers en schermformaten getest hebben, voordat we de boel live zetten.
Testen is een belangrijk onderdeel van software-ontwikkeling, dat blijkt maar weer. Het team testers heeft een flinke berg bevindingen gerapporteerd, waaronder een aantal kritieke bugs. De belangrijkste bugs zijn inmiddels gefixt.

Ik wil HansvanderVeeke, Dreejt, PeterVanRijn, vincent schol, Joor en Eden hartelijk danken voor hun hulp.
Ik vind het er prachtig uit zien. Complimenten voor de vormgeving