Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuw op dit forum - Forum Wereldfietser

Nieuw op dit forum

Gegroet,
Ik ben nieuw op dit forum en stel me graag even voor.
Woonachtig in België te Heide-Kalmthout.
In het bezit van een Riese & Muller Charger Nuvinci 380 met riemaandrijving en 500 wh accu sinds eind 2016.
Woon-werk verkeer 32km, alle dagen, alle weertypes met de e-bike 25km/u.
e-biker schreef:
zo 20 okt, 2019 14:21
Gegroet,
Ik ben nieuw op dit forum en stel me graag even voor.
Woonachtig in België te Heide-Kalmthout.
In het bezit van een Riese & Muller Charger Nuvinci 380 met riemaandrijving en 500 wh accu sinds eind 2016.
Woon-werk verkeer 32km, alle dagen, alle weertypes met de e-bike 25km/u.
Welkom!

En fietsvakanties?
Welkom, mede R&M gebruiker!

En inderdaad: fietsvakanties?

Gee
Nog niet meteen, volgen en doorzoeken van dit forum is de eerste stap, de tweede stap is ''ooit'' vanuit mijn woonplaats te fietsen naar finland tot de artic circel :arrow:
e-biker schreef:
di 22 okt, 2019 21:51
Nog niet meteen, volgen en doorzoeken van dit forum is de eerste stap, de tweede stap is ''ooit'' vanuit mijn woonplaats te fietsen naar finland tot de artic circel :arrow:
Ik zou zo snel mogelijk naar stap twee gaan.

Hans
javb2812 schreef:
di 22 okt, 2019 23:46
Ik zou zo snel mogelijk naar stap twee gaan.
Zeker! Maar tenzij e-biker van plan is naar de poolnacht te fietsen zijn er nog maanden tijd om rond te neuzen. :D welkom!
Welkom, je moet wel fanatiek zijn op je e-bike, anders word je 'afgemaakt' hier. Ik waarschuw je alvast.
javb2812 schreef:
di 22 okt, 2019 23:46
e-biker schreef:
di 22 okt, 2019 21:51
Nog niet meteen, volgen en doorzoeken van dit forum is de eerste stap, de tweede stap is ''ooit'' vanuit mijn woonplaats te fietsen naar finland tot de artic circel :arrow:
Ik zou zo snel mogelijk naar stap twee gaan.

Hans
Of vervang "ooit" door een echte planning :D

Iig welkom e-biker en veel leesplezier.
e-biker schreef:
di 22 okt, 2019 21:51
Nog niet meteen, volgen en doorzoeken van dit forum is de eerste stap, de tweede stap is ''ooit'' vanuit mijn woonplaats te fietsen naar finland tot de artic circel :arrow:
Tot die tijd kan je nog veel kleinere daguitstappen en meerdaagse ritten maken. Er valt in de omgeving al heel wat af te fietsen. Dat is geen 'wereldfietsen', maar toch al wat anders dan boodschappen doen of woon-werk ritjes maken, hoe leuk dat ook kan zijn.

Welkom, overigens.