Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Over Bumpen, Crossposten en het wijzigen van posts - Forum Wereldfietser

Over Bumpen, Crossposten en het wijzigen van posts

Geachte moderators,

Is het mogelijk dat jullie, in al jelui wijsheid, eens nadenken over forumregels m.b.t.
Bumpen, Crossposten en het veranderen van posts?

Met name het 'bumpen' van een bericht (het onnodig toevoegen van een reply om het bericht weer bovenaan de lijst op de voorpagina te krijgen) dat door sommige gebruikers wordt toegepast wordt door een aantal van ons als irritant ervaren.
Datzelfde geldt voor 'crossposten' (dezelfde vraag in meedere draden stellen).

Iets anders is het veranderen de tekst van posts nadat er een reply op geweest is. Zie als voorbeeld de draad: Fiets-frame-Geometrie ( http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=6475 ). Degene die deze draad begonnen is heeft zijn bijdragen nu ruim tweehonderddertig maal(!!!) gewijzigd (het startbericht alleen al 57x). Sommige posts in die discussie zijn zelfs verdwenen of volledig vervangen door andere. Dat heeft inmiddels geresulteerd in iets wat door geen sterveling meer te volgen is. Hilarisch of niet... ik geloof niet dat zoiets bijdraagt tot, laten we zeggen, 'het nut van het algemeen'.


Groeten, Dick
Dick en Els schreef: Met name het 'bumpen' van een bericht (het onnodig toevoegen van een reply om het bericht weer bovenaan de lijst op de voorpagina te krijgen) dat door sommige gebruikers wordt toegepast wordt door een aantal van ons als irritant ervaren.
Geeft weer aan dat de tien meest recente topics te weinig zijn. Ipv een extra link naar meer topics zou je ook kunnen denken aan een vertikale schuifbalk om naar beneden te scrollen om meer dan 10 topics te kunnen zien.
De tovenaar schreef: Geeft weer aan dat de tien meest recente topics te weinig zijn. Ipv een extra link naar meer topics zou je ook kunnen denken aan een vertikale schuifbalk om naar beneden te scrollen om meer dan 10 topics te kunnen zien.
zoiets?

:wink:
B@se schreef: zoiets?

:wink:
Nee dat werkt niet zonder in te loggen.
Bovendien als je 2 keer inlogt ben je het een na laatste overzicht al weer kwijt.
Zie verder het andere topic dat daarover gaat.

PS
Ik denk eerder aan zoiets

Nu stel ik hier een toch echt een vraag over:

bumpen
crossposten

En wat gebeurt er?

Ook irritant: een post van een ander gebruiken om je eigen verhaal nog eens onder de aandacht te brengen (waardoor het oorspronkelijke punt vertroebelt).

Niet helemaal begrepen jongens?


d

Sorry Dick voor de bumpende crosspost maar het een heeft met het andere te maken.

De tovenaar schreef:Sorry Dick voor de bumpende crosspost maar het een heeft met het andere te maken.
Ik vind ook dat je berichten gewoon moet kunnen blijven wijzigen ook al is er eentje onder ons die er blijkbaar een nieuwe hobby van heeft gemaakt.

Normaal gebeurt het maar minimaal, dus beter die ene er eventueel op aanspreken dan alle andere kortwieken. 8)
Schlauch schreef:Ik heb geprobeerd om een onderwerp zo onafhankelijk mogelijk weer te geven in één draad. Waarmee vragen over dit onderwerp gerubriceerd zijn.
Fietsen is mijn hobby, en niet anderszins, is dat hilarisch ?
Jacq.
Nee Jacques, dat je een hobby hebt is niet hilarisch.
maar het is wel hilarisch dat de antwoorden van de forumgebruikers in jouw post nu niets meer te maken hebben met datgene wat je oorspronkelijk schreef.
Daardoor lijkt het er nu op dat zij onzin uitkramen. Ze bedenken zich voortaan wel een paar keer om nog serieus te reageren op een van je reacties.
Begrijp je dat?

Dick

@ Dick, je kunt die posts dan toch gewoon overslaan? Toch zonde om aan te ergeren?
Laatst was er al een verhitte discussie over wel/ geen reclame, toen over wel of geen berichten verwijderen, nu dit weer.
Weer een discussie die niet over fietsen gaat..
man, ga toch fietsen :)

@ moderators, mijn complimenten voor jullie werk.