Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Herfstnummer tijdschrift - Forum Wereldfietser

Herfstnummer tijdschrift

Komt het herfst nummer meestal niet in Oktober?

Heb ik hem gemist?

Of komtie niet ivm met de restyling?

of komt ie gewoon nog en ben ik te haastig?

Er is wel een nieuwe site http://www.tijdschriftwereldfietser.nl/ :idea:

Met een mooie spelfout in het menu: abbonnement :)

Ach ja... een spelfout...

Maar dat de site is opgezet in een oude versie van Joomla is wel héél erg dom.

En wat een v e r s c h r i k k e l i j k e vormgeving!

Jongens toch...
Mocht het weer niets kosten?

Dick

Altijd leuk, een compliment. Overigens zijn ingewikkelde en warrige onderschriften meestal ook niet de moeite waard om getoond te worden.

Dick en Els schreef:Ach ja... een spelfout...

Maar dat de site is opgezet in een oude versie van Joomla is wel héél erg dom.

En wat een v e r s c h r i k k e l i j k e vormgeving!

Jongens toch...
Mocht het weer niets kosten?

Dick
Oeps, dat is inderdaad een geweldig compliment voor deze hardwerkende vrijwilligers, dat werkt echt motiverend. Maar blijkbaar zijn er mensen die het allemaal beter kunnen (en helaas aan de kant staan). Wat zou Joomla nu weer zijn, is vast iets voor insiders.

jim

<meta name="description" content="tijdschrift de wereldfietser, tijdschrift de vakantiefietser" />
<meta name="keywords" content="tijdschrift wereldfietser, tijdschrift de vakantiefietser" />
<meta name="Generator" content="Joomla! - Copyright (C) 2005 - 2007 Open Source Matters. All rights reserved." />
2007 valt nog wel mee. Mijn fiets is ouder.

Maar is de datum van het herfst-nummer al bekend of gaat de hutten trip van Jim er nog in? :lol:

jimvdberg schreef:Oeps, dat is inderdaad een geweldig compliment voor deze hardwerkende vrijwilligers, dat werkt echt motiverend. Maar blijkbaar zijn er mensen die het allemaal beter kunnen (en helaas aan de kant staan). Wat zou Joomla nu weer zijn, is vast iets voor insiders.

jim
Joomla is het CMS waarop de site van het tijdschrift draait (en de site van het forum overigens ook). De bouwers hebben gekozen voor versie 1.1.14. Die lijn wordt (sinds 2007) niet verder ontwikkeld. Slimmer was geweest om voor versie 1.5.7 te kiezen.

En het blijft blijkbaar nog steeds een hardnekkig misverstand dat het tijdschrift een vrijwilligersactiviteit is.

D

Maar wanneer komt nou dat herfstnummer?

En het blijft blijkbaar nog steeds een hardnekkig misverstand dat het tijdschrift een vrijwilligersactiviteit is.
Dik, Elsch waar blijven mijn centjes dan?!?

Krijgt achter mijn rug om iedereen betaald??? Ik heb nog nooit een Euro gehad!!! :shock: Ben zo arm, kan niet eens tien jaar fietsen....terwijl de rest van de redactie over de hele wereldfietst op kosten van de leden moet ik dag in dag uit bij een Bank werken..Quel Miseria

Dik Elsch ik vind jullie site lekker ook niet mooi! :evil:
En dom.

Groet Marieke

Dik, je link naar je site werkt niet! (knoppie www)!!

Erg gemakkelijk andermans vrijwilligerswerk afkraken.
Jongens Jongens we maken het weer es gezellig.

Hopelijk is de stemming op de hutten trektocht gezelliger. Ik weet het wel zeker :wink:

Gewoon negeren joh.

Maar wanneer komt nou dat herfstnummer?

gaat de hutten trip van Jim er nog in?
De herfst is Paddo tijd. Ook in Belgie, dat worbbt dus gesjelligch, die trip met Jim. Ik ga vrijwillig mee :lol:
Maar is de datum van het herfst-nummer al bekend ??

Hoi,
Misschien ter informatie: de vereniging (met deze site en dit forum) en het uitgeven van tijdschrift (met de genoemde eenvoudig vormgegeven website) zijn verschilldende dingen. Hier bij de vereniging krijgt niemand betaald en bij het tijdschrift kan vast iedereen terecht met goede ideeën over "hun" site.
Groet,
Leon

En het tijdschrift De Wereldfietser/Vakantiefietser wordt betaald uit een verenigingsbijdrage en advertentieopbrengsten. Zo ook de kosten van de website etc.
Maar wanneer komt nou dat herfstnummer?

willem.megens schreef:
Maar wanneer komt nou dat herfstnummer?
Vandaag in de bus :D
...met het nieuwe wachtwoord!

Nieuwsgierig naar de voorstellen voor de restyling van het tijdschrift? Surf dan naar

http://www.wereldfietser.nl/index.php?o ... &Itemid=84

Log linksonder in met de gebruikersnaam wfietser en het nieuwe wachtwoord.

Groeten,
Sander
Sander Onderstal schreef:...met het nieuwe wachtwoord!
Het wachtwoord gevonden in de brief met de euro-acceptgiro voor de contributie van 15 euro (kan dat wel uit?) Maar wat is mijn gebruikersnaam? :roll:

Volgens mij was dat "wfietser" maar is misschien inmiddels veranderd...

Tijdschrift lag vandaag overigens bij ons in de bus.