Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zitten op de camping - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Zitten op de camping

prachtig om alle reactie`s te zien!

dank jullie wel hiervoor het zijn 2 stoeltjes van bo-camp geworden dus het word toch nog lekker zitten!
wederom bedankt voor alle Reactie`s
Ik gebruik zelf een Wicked Wedge.
Een opblaasbaar driehoekig kussen met een soort doek er aan vast. Je zit op het doek waardoor het kussen overeind blijft.
Afbeelding
Was iets van 15 euro geloof ik op eBay
Omdat het toch wel fijn is om tijdens het kamperen ergens op te kunnen zitten, en omdat de grond niet altijd even comfortabel is hebben we twee Walkstool krukjes gekocht.

De Walkstool Basic 50m
650 gram per stuk en hij kan maximaal 150 kilo dragen, nou wat dat betreft kunnen we dan nog gemakkelijk bij elkaar op schoot op 1 krukje. :lol:

Het ziet er een stuk stabieler uit dan de vorige merkloze driepootkrukjes die we hadden. Die waren al heel snel doorgezakt en de pootjes zakten in de grond omdat de voetdopjes er binnen de kortste keren waren afgesleten.

Ik vond ze wel erg duur, € 39,95 per stuk. Maar ik mag dan ook hopen dat ze het waard zijn.

We gaan het beleven.

www.walkstool.com
GerdC schreef:Als je een paar dagen eerder was geweest met je vraag, had ik tijdens de Hemelvaarttocht een foto-inventarisatie kunnen maken. Er waren vele variaties (zowel gekocht als zelfgemaakt) aanwezig. Ik schat in dat de ruime meerderheid van de deelnemers een stoeltje had en zeker niet alleen de oudjes.
Gerd

volgende week op de HKD nazomerweekend nieuwe kansen :wink:
Koop een ligfietsdriewieler, enige nadeel van mijn stoel is de buis die tussen mijn benen zit, maar verder geen stoeltje meer nodig.
Pman schreef:Koop een ligfietsdriewieler, enige nadeel van mijn stoel is de buis die tussen mijn benen zit, maar verder geen stoeltje meer nodig.
Ah, jij houdt de brander op schoot 8)
Nee, Frank ik ga uit eten en drinken. En omdat ik de hele dag al gelegen/gezeten heb zit ik daarnaast ook nog op de mat die los kan in kleermakerszit naast de tent of met de rug tegen een boom. Griekenland is voor vakantiefietsers een uitkomst. Op elke camping zijn wel witte plastic stoelen te vinden. Hoe geciviliseerder/westerser het wordt hoe minder er wordt nagedacht over wat wandelaars en fietsers na een dag werken nodig hebben en niet zelf mee kunnen/willen sjouwen.
Ik geef toe dat het wel een hele uitgave is puur en alleen om een stoeltje te hebben, maar dat was in mijn geval mooi meegenomen. (De fiets heeft dus als bijkomend voordeel dat de stoel is inbegrepen)
Komend weekend dus stoeltjes testen op de Harskamperdennen!