Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Scheurtjes in Helsport tentstok - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Scheurtjes in Helsport tentstok

Afgelopen weekend scheurde de tentstok van mijn anderhalf jaar oude Ringsted Light 2 spontaan. Met Hemelvaart was er al een ander deel gebroken, toen door onvoorzichtig gebruik van mijn kinderen.
Na nadere inspectie bleek dat er in zeker 4 andere stokdelen scheurtjes zaten.

Ik heb inmiddels contact gehad met Bente van Helsport en gevraagd om een sterkere stok. Ze sturen een nieuwe stok op. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit.

In ieder geval goede service. Ik ben verder erg tevreden met mijn tent.
FemkeH schreef:Afgelopen weekend scheurde de tentstok van mijn anderhalf jaar oude Ringsted Light 2 spontaan. Met Hemelvaart was er al een ander deel gebroken, toen door onvoorzichtig gebruik van mijn kinderen.
Na nadere inspectie bleek dat er in zeker 4 andere stokdelen scheurtjes zaten.

Ik heb inmiddels contact gehad met Bente van Helsport en gevraagd om een sterkere stok. Ze sturen een nieuwe stok op. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit.

In ieder geval goede service. Ik ben verder erg tevreden met mijn tent.
Dat meen je toch niet, goede service? ik ben van mening dat Helsport zo langzamerhand vanaf de fabriek zijn Ringstind tenten moet leveren met kwaliteit stokken en niet afwacht tot er bij een klant weer een breekt. Dat zou pas goede service zijn. Dit probleem speelt al minstens vanaf 2011.

Ronald van der Perk
@Ronald: eens!
Het is me deze zomer ook gebeurd. Gelukkig kreeg ik snel een set nieuwe en veel betere DAC featherlight stokken zoals tegenwoordig ook door Hilleberg gebruikt worden. De nieuwe modellen hebben wel deze DAC stokken.
Wim