Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ervaringen Dazer...!? - Forum Wereldfietser

Ervaringen Dazer...!?

Ik vertrek binnenkort naar Turkije om van daaruit een tocht te maken door Oost Turkije, Georgië en Armenië.
Waar ik een beetje bang voor ben zijn de loslopende honden; zie filmpje

http://vimeo.com/groups/wereldfietser/videos/43016138

Heeft iemand ervaring met een Dazer? werkt zo'n ding echt of kan ik het met mijn antie hondenstok af !? :(

Henk

kunst en fietswerk
hoi Henk,

omdat ik hier in NL te vaak door honden word aangevallen als ik op mijn ligfiets rijd, heb ik ook aan een dazer gedacht, maar als ik het goed begrijp (heb aantal tests op youtube bekeken) zou de dazer slechts bij enkele honden werken.

Leuk filmpje overigens en mooi land; veel plezier daar :)

groeten, Jeroen.
Ik heb geen ervaring met een dazer, maar ik denk dat sommige honden ook doof zijn, dan heb je meer aan je stok.


gr. Eelco
Ik ben een absolute angsthaas voor honden,
Ik zou vooral als anti-hondenmiddel inzetten, waar je het meest geloof in hebt,
Ik heb gebruikt:
--kiezels in Chili.
--een bidon met water (waar je mee kan spuiten en waar honden van zouden moeten schrikken)
--een dazer
--gewoon vertrouwen op je adrenaline, waarmee je heel hard kan fietsen
--een paardenzweepje (vastgetaped aan de bovenbuis van mij fiets). Misschien helemaal fout.........maar dat laatste.....daar geloof ik het meest in: Let them basterds come
Ik heb slechte ervaringen met de dazzer, het ding werkte bijna nooit, alleen tegen zwerfkatten :lol:
Tijdens mijn laatste tocht door Griekenland het ding niet meer meegenomen. Maar moest wel de honden van me afgehouden door stenen te gooien :x :? :oops: :cry:
Bron
Is al eerder op dit forum aan de orde geweest. Januari 2007.
Trefwoord Dazer.