Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kleine laptop / notebook/ netbook voor onderweg... - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

kleine laptop / notebook/ netbook voor onderweg...

N900 heb ik ook gehad wat een draak van een telefoon was dat zeg!
Geen fatsoenlijke app meer voor te krijgen.
Maar goed daar ging het topic niet over ;)
Volgens mij heb je het meeste plezier onderweg van een netbook 11inch.
Kan je gelijk garmin basecamp draaien met gratis open fietsmap en archies poi met 30.000 campings.

Daarnaast ben ik zelf wat tracks aan het verzamelen van de grote routes altijd handig als wil kijken of je eigen route er langs komt of je het wil gebruiken om verder te gaan.
Ik ben misschien niet meer van deze tijd, maar ik heb de laatste reis 2 schoolschriften volgeschreven met een vulpotlood en het beviel mij prima. Totaal een euro of 5 bij de Hema. Bovendien gebruik ik kaarten. Internetcafé's zijn overal onderweg, behalve misschien in Opper Mongolië of Patagonië. Dus dure communicatiemiddelen zijn dan wel
prachtige gadgets, maar of ze altijd noodzakelijk zijn, is maar de vraag. Een GSM werkt prima en overal zijn wel simmetjes te verkrijgen.
Verder kan ik je helaas niet adviseren.
Met vriendelijke groet,
Renato.
guzelbahce schreef:Verder kan ik je helaas niet adviseren.
Is misschien ook niet meer nodig, gezien het feit dat de vraag van half december is en er binnen een week twee pagina's volgeschreven zijn, en daarna niks meer.

Groeten,

Carl