Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Utrecht goes Haarlem d.d. 12 oktober 2014 - Forum Wereldfietser

rondje Utrecht goes Haarlem d.d. 12 oktober 2014

Samen met Frank Bueters het plan opgevat om het volgende rondje Utrecht te starten in Haarlem en van daaruit door de duinen te fietsen.

Om organisatorische redenen wordt deze keer het rondje niet de eerste maar de 2e zondag van de maand gefietst.

Start: 11.00u Haarlem. Locatie en route n.n.b.

Suggesties welkom.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Er bestaat een uitgepijld Rondje Haarlem van ongeveer 50 km. Is een erg afwisselend en mooi tochtje. Zie http://www.rondjehaarlem.info
Je kunt natuurlijk ook een deel van de LF1 doen, richting het Noorden of Zuiden.
Verder zijn de Kennemerduinen altijd fijn om te fietsen
Vind het wel leuk om als Haarlemmer aan te sluiten bij het rondje dus zet het vast in mijn agenda!
Bijgaand het rondje Utrecht goes Haarlem. Vanuit het centrum van Haarlem gaan we met de klok mee via de duinen en over de sluizen van Velsen richting Castricum om daarna via het Alkmaardermeer richting Oost Knollendam te fietsen. Na een koffiepauze (met appeltaart?) bij Kees gaan we weer richting Haarlem.

Bij slecht kunnen we vanwege het weer/ de wind in omgekeerde richting fietsen.

Vertrek 11u. station Haarlem (zuidzijde).
Rondje Utrecht goes Haarlem, de GPX track:
https://www.dropbox.com/s/1kqbggpdtz3kp ... m.gpx?dl=0

Frank
Ik kom ook naar Utrecht aan Zee, dus tot morgen!

Gerben.
Prima fietsweer wordt ons voorspeld, zelfs regelmatig zon. Een gezellige groep van tenminste 5, vermoedelijk meer. Eigenlijk is er nauwelijks een reden om niet ook mee te fietsen.

Frank
Ik wil even laten weten dat ik er zondag ook bij ben.

Gr,
Raoul
Graag wil ik iedereen bedanken voor de geweldige tocht met soms een sprintje.

Kees bedankt voor de gastvrijheid!

Wie weet zie ik jullie 19 okt in Den Bosch.
Dit was leuk, vond het jammer dat ik snel door moest.
Haarlem blijkt een bijna perfecte startlocatie. Duinen, strand, noord hollands groen polderland, water, alles is aanwezig voor veel meer mooie rondjes.

Wie maakt een volgend rondje Haarlem?

Frank
frank bueters schreef:Dit was leuk, vond het jammer dat ik snel door moest.
Haarlem blijkt een bijna perfecte startlocatie. Duinen, strand, noord hollands groen polderland, water, alles is aanwezig voor veel meer mooie rondjes.

Wie maakt een volgend rondje Haarlem?

Frank
De Wereldfietser heeft aardig wat leden in Haarlem en omgeving. Het beste werkt het idee van een rondje Haarlem voorleggen aan deze leden door middel van een mailtje naar deze leden.