Additionally, paste this code immediately after the opening tag: mio gps - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

mio gps

en wat heb ik nou aan deze 2 berichten niets dus ik laat niet iemand komen die ik nog eens moet betalen,nu graag een andwoord op mijn andre vraag.
gr
marcel22 schreef:en wat heb ik nou aan deze 2 berichten niets dus ik laat niet iemand komen die ik nog eens moet betalen,nu graag een andwoord op mijn andre vraag.
gr
Je heb al eerder een aanbod gehad om je te helpen in dit proces. Maar dat heb je afgeslagen want je ging naar Notten. En de hulp was dan niet met een map64 maar een andere garmin. Maar de mogelijk heden zijn ongeveer het zelfde. Alleen een andere knop voor een functie.

gr.
We zouden kunnen beginnen door naar bv 62 draadjes te wijzen: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 21&t=22608

En dan tevens het verzoek om dan daarin verder te gaan of een eigen draadje te starten, aangezien dit draadje om een Mio toestel ging en niet om een Garmin toestel.

Of een Moderator die langs komt om een en ander te splitsen.


(p.s. je kunt ons ook betalen zonder langs te komen; GPS Helpdesk is op afstand)
marcel22 schreef:en wat heb ik nou aan deze 2 berichten niets dus ik laat niet iemand komen die ik nog eens moet betalen,nu graag een andwoord op mijn andre vraag.
gr
Je kunt ook naar Doetinchem fietsen en de Mio met veel korting kopen. Dan probeer je hem uit en als je het niet begrijpt hoe die werkt of je bent er niet tevreden over, verkoop je de mio weer op marktplaats. Ervaring is de beste leermeester. (=van datgene dat je zelf hebt meegemaakt leer je het meeste)
Quote:
en wat heb ik nou aan deze 2 berichten niets dus ik laat niet iemand komen die ik nog eens moet betalen,nu graag een andwoord op mijn andre vraag.
gr

In tegenstelling tot autonavigatie is voor het gebruik van Opensource en fietsnavigatie wel wat geduld en computer-inzicht nodig. Op een of andere manier krijg ik de indruk dat je beter een goede papieren fietskaart kunt kopen. :?