Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Opplak leesbril - Forum Wereldfietser

Opplak leesbril

Ik was gisteren met mijn vrouw in een oogkliniek waar ook een brillen winkel zat .
Nu moest ik toch op mijn vrouw wachten en vroeg de opticien wat info voor een zonnebril met leesbril onder in.
Dat koste nog wel wat per glas, nu heb ik een zonnebril van de Makro met lees bril maar dat is een simpel ding.
Nu vertelde de opticien dat er ook plak lees brillen waren die je dan op een bestaande zonnebril kan plakken.
kosten waren 35 euro per glas.
Heeft iemand hier ervaring mee.
Blijft het goed zitten en heb je niet gouw krassen er op.
Ben benieuwd
Dit systeem gebruik ik al heel heel lang. Ideaal. Het verbaast me dat je het zo weinig ziet. Let op de glazen/plastic van je bril moet wel een bepaalde hoogte hebben. De laatste jaren zijn smalle glazen de mode. Ze blijven goed zitten, je plakt ze aan de binnekant dus krassen?
In nederland zijn ze te bestellen via dit mail adres
Info@plaklens.nl

Heb ze zelf nog niet besteld omdat ik eerst moet uitzoeken welke sterkte ik moet, omdat ik een zonnebril op sterkte (voor verkijken) heb, en dan niet de sterkte van mijn leesbril moet nemen.
het merk Tifosi verkoopt ook gewoon zonnebrillen (sportbrillen) met een leesgedeelte al in de lens. Gebruik het zelf al weer een tijdje om bv mijn gps goed te kunnen aflezen. Ze hebben ze in meerdere modellen en sterkte en niet duur.