Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ben er klaar voor navigatie op mijn fiets - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

ben er klaar voor navigatie op mijn fiets

Inge1 schreef:Ik ben zelf ook al enige tijd aan het lezen over welke GPS en de keuze is bij mij (moet zeggen was..) Etrex 30 of de 64 serie. Maar ga nu voor de 64 (s) omdat ik knoppen makkelijker vind dan een joystick. Ook is de 64 een stuk sneller als de etrex serie. ben er nog niet uit of het de 64 of 64 s wordt alhoewel ik wel al verschillende malen ben tegen gekomen dat je het kompas als fietser niet echt nodig hebt.
Een kompas is alleen handig met een kaart waarop je je oriënteert. Anders gezegd als je weet hoe je een kompas gebruikt en je dit ook zelf toepast heeft het meerwaarde en doe je dit niet dan heeft het geen meerwaarde.

In principe zit je met een Garmin niet snel verkeerd, of je nou een Dakota, Oregon, Etrex 30 of 64 neemt.

Als je zelf niet in staat bent om bij een fysieke winkel rustig de toestellen naast elkaar werkend te zien (wat ik zelf ALTIJD zou doen bij een dergelijke dure aanschaf) dan kan je op youtube ook nog wel leuke filmpjes zien waar ze een beetje met elkaar vergeleken worden. Al zijn ze helaas niet allemaal even informatief.
gister even naar Waypoint in Hilversum geweest.
werd er netjes geholpen
heb een garming edge touring aangeschaft
simpel toestel met weinig toeters en bellen
inklusief kaart van Europa
en zonder er om te vragen werd er nog effe de route van de ww1 frontlinie voor me op gezet als service
voor zo ver ik het nu heb uit geprobeerd
ben ik erg in mijn nopjes
nu nog verdiepen in routes over zetten van internet/computer op de garmin

thanks al for the tips

nu op naar Verdun / Frankrijk