Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jas gezocht met windstopper alleen aan voorkant. - Forum Wereldfietser

Jas gezocht met windstopper alleen aan voorkant.

Ik heb een jas gehad waar de achterkant ruim ademend was en de voorkant én de mouwen winddicht waren. Helaas kwijt geraakt. Waar vind ik zo'n jas?
Dank je, Felix, die Patagonia lijkt me wel wat. Helaas heb ik nog niemand gevonden die m heeft hangen in Nederland.
goldenlion schreef:Wie weet is het je maat https://www.bever.nl/patagonia-patagoni ... aebac52005
Deze heeft overal windstoppper. Ik wil een met een meer open rug.
Niet helemaal wat je zoekt maar ik heb van craft een ondershirt met alleen aan de voorkant een windstopper. Heerlijk voor onder mijn schaatspak of fietsjas.
@ andre: hé Heb jij die? Ik keek naar dat speciale shirt bij Bike2Go een tijdje terug. Duur ding maar is het wat?

@ bikelike: wat voor materiaal moet het zijn? Falke heeft erg fijne 'jacks' met primaloft aan de voorzijde en waar het verder moet zitten en gewone mouwen. Is heerlijk op de fiets.

Ik gebruik eigenlijk vaak een bodywarmer al dan niet met meer open rugpand. Eventueel dan sportful no rain sleeves tegen de wind of de koude
Zoals ik het beschreef is voor mij ideaal: alles dicht met soft shell-achtig materiaal, en een meer open rug.

En dat als een toplaag.
assos heeft er een met alleen windstopper
gore ook.. heb beide maar vind de gore lekkerder ook omdat deze ook nog op de mouwen windstopper heeft een ritsen op de borst voor elke ventilatie
Castelli Trasparente 3 Wind Jersey FZ. Deze gebruik ik nu zelf ongeveer 2 jaar. Ik ben alleen een echte koukleum dus voor mij met dit weer ongeschikt
Hoi Erik,

Ik ben zelf een groot fan van The North Face Puddle Jacket. Deze wordt helaas niet meer door The North Face gemaakt, maarik heb er onnlangs nog een in Tsjechië gekocht. http://www.sportex.sk/en/the-north-face ... -blue.html
Het is een licht jasje met windstopper aan de voorkant en een meer open stof aan de achterkant. Ik heb er nog een liggen waarvan de rits iets minder wordt, mag je overnemen of komen passen.

Bert
Al zit deze webshop in Slowakije.
je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Overigens goed benaderbaar in het Engels, met direct antwoord op vragen.
Max2015 schreef:@ andre: hé Heb jij die? Ik keek naar dat speciale shirt bij Bike2Go een tijdje terug. Duur ding maar is het wat?
Ik heb een shirt dat erg hier op lijkt. Doordat het om voordehand liggende redenen niet stretchende windstopper materiaal ruim valt om het wel nauwsluitende ondershirt waar het onderdeel van uitmaakt is het een bijzonder comfortabel shirt. Windstoppermateriaal zit alleen voorop.
https://www.sportbeer.nl/thermoshirt-wi ... 0wodt64Ddw
Ik heb enkele jaren terug twee fietsjacks gekocht van Crivit. Met ventilerend rugpand. Als je het rugpand tegen het licht houdt kun je er doorheen kijken. De fietsjacks zijn erg degelijk en comfortabel, met 3 zaken met rits en drie zakken op het rugpand. Kosten toen 11,50 euro per stuk bij de Lidl.

Piet.