Additionally, paste this code immediately after the opening tag: vraagje ivm etrex 20 - Forum Wereldfietser

vraagje ivm etrex 20

Ik heb citi navigator op een kaartje in het toestel zitten, nu heb ik op het intern geheugen van het toestel open fietsmap benelux geinstalleerd met basecamp, echter ik kan deze kaart niet selecteren/kiezen met het toestel, ik kan enkel de cn gebruiken....is dit normaal of doe ik iets fout?

alvast bedankt voor de hulp!!
Geen idee wat je fout hebt gedaan, je kan dit checken mbv http://www.javawa.nl/jdm.html
de kaarten moet je altijd op het externe micro sd kaartje zetten. Op het intern geheugen zetten is vragen om moeilijkheden.
javawa even geïnstalleerd en dat gaf gelijk aan waar het fout zat, heb dan ofm terug verwijderd en handmatig in de juiste map geplaatst in het toestel, het werkt als een zonnetje (tot nu toe) vreemd wel dat het nu wel werkt maar installeren met basecamp is dus misgegaan....

waarom mag je geen kaarten op het intern geheugen zetten op je toestel, dat dient daar toch voor, of zie ik dat verkeerd?
cn heb ik op een kaartje en zit in het toestel, als ik niks op het interne geheugen mag zetten kan ik enkel cn maar gebruiken of ik zou telkens van kaartje moeten gaan wisselen das ook ni handig denk ...
Als er dingen fout gaan onderweg - dan is het handig om je route op een extern kaartje te hebben staan. Dan kun je die eruit halen en je toestel gewoon opstarten om te kijken of het dan nog problemen geeft. Verder kan er erg veel op een kaartje dus lijkt me dat je aan 1 extern kaartje meer dan genoeg hebt.
ik kan maar 1 kaartje plaatsen toch....en dat is een kaartje met garmin CN voorgeinstalleerd....daar kan ik niks bijzetten toch?
Hoe doe ik dat dan dat ik ook de fietsmap(ofm) wil gebruiken, toch op het intern geheugen.....soms gebruik ik CN maar voor vrijetijd gebruik ik graag ofm
Misschien niet al te slimme vragen maar ik ben daar niet zo goed in in die dingen
johnny-vs schreef:ik kan maar 1 kaartje plaatsen toch....en dat is een kaartje met garmin CN voorgeinstalleerd....daar kan ik niks bijzetten toch?
Hoe doe ik dat dan dat ik ook de fietsmap(ofm) wil gebruiken, toch op het intern geheugen.....soms gebruik ik CN maar voor vrijetijd gebruik ik graag ofm
Misschien niet al te slimme vragen maar ik ben daar niet zo goed in in die dingen
Geen idee of er nog ruimte is op je CN, je kan toch je SD kaartje wisselen als je gaat fietsen?
Overigens kan je best de OFM in het interne geheugen plaatsen, alleen is er een risico dat als de boel crasht en het ligt aan de kaart je dan het toestel niet meer aan de praat krijgt zonder pc in de buurt en op vakantie kan dat dan erg vervelend zijn. Wat je ook nog kan proberen is de CN op een groter SD kaartje zetten, geen idee of er ook een kopieerbeveiliging op zit, dacht dat die beveiliging alleen icm je toestel serienummer werkt.
ik ga maar gewoon telkens van kaartje wisselen dan , lijkt me het veiligste ....